اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2732
نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو؛

صادقی شاه نشین: اشتباهات فردی زیادی داشتیم/ باید به بازی های آینده فکر کنیم

آقایان گفت‌و‌گو

جمعه, 07 مهر 1402 12:03

مربی تیم ملی هندبال گفت: کویت را بخوبی آنالیز کرده بودیم ولی اشتباهات فردی زیادی داشتیم.

صادقی شاه نشین: اشتباهات فردی زیادی داشتیم/ باید به بازی های آینده فکر کنیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال،‌ حمید شاه نشین پس از شکست ۲۴ بر ۲۲ تیم ملی هندبال مقابل کویت در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی اظهار داشت: کویت را به خوبی برای بچه ها آنالیز کرده بودیم و جلسه آنالیز ما کاملا پربار بود. بچه ها هم تلاش خود را کردند اما در حمله نکاتی که گفته بودیم به اجرا گذاشته نشد و موفق نبودیم.

وی افزود: اشتباهات فردی در این بازی زیاد بود و توپ های زیادی لو رفت.

وی ادامه داد: نمی خواهم باخت را گردن بازیکنان بیندازم اما همه کسانی که بازی را دیدند متوجه شدند که تاکتیک داشتیم اما در پاسکاری ها دقت نکردیم.

مربی تیم ملی هندبال گفت: اگر بچه ها دقت کردند، در لحظاتی می توانستیم از کویت فاصله بگیریم اما بچه‌ها وارد هیجاناتی غیر ورزشی می‌شدند و همین ها باعث شد که نتوانیم بازی را کنترل کنیم و نتیجه را واگذار کردیم.

شاه نشین در مورد دیدار بعدی مقابل بحرین و کره تاکید کرد: همه بازی ها نزدیک است و تیم‌ها برای برد و رفتن روی سکوها تلاش می‌کنند. دو بازی آینده واقعا حساس و مهم است و نباید خودمان را از پیش بازنده بدانیم. باید این مسابقه و باخت را به فراموشی بسپاریم و به مسابقات آینده فکر کنیم.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط