اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3264
سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور؛

صادقی: دو امتیاز دیدار با سپاهان‌نوین برای تیم ما بسیار مهم است

آقایان گفت‌و‌گو مسابقات

دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 08:58

سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند گفت: به پیروزی مقابل سپاهان‌نوین احتیاج داریم و امیدوارم با تمرکز روی این بازی به هدف‌مان برسیم.

صادقی: دو امتیاز دیدار با سپاهان‌نوین برای تیم ما بسیار مهم است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال به نقل از روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، کیوان صادقی درخصوص تقابل تیم هندبال گیتی‌پسند مقابل سپاهان‌نوین در هفته نوزدهم لیگ ‌برتر اظهار کرد: خداروشکر شرایط تیم‌مان خیلی خوب است. مشکل خاصی نداریم و یک بازی سخت که یک دربی محسوب می‌شود پیش‌روی‌مان داریم. سپاهان‌نوین جوانان باانگیزه‌ای دارد و نتیجه دیدار فردا نیز برای تیم ما بسیار مهم است چرا که پیروزی در آن باعث می‌شود جایگاه‌مان در بین چهار تیم بالانشین لیگ ‌برتر مستحکم شود.

وی افزود: ان شاءالله با کسب پیروزی در بازی مقابل سپاهان‌نوین، برای سه دیدار سخت آینده‌مان مقابل نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون، سپاهان اصفهان و مس کرمان آماده شویم. تمام تمرکزمان در حال حاضر روی تقابل با سپاهان‌نوین است و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب به دو امتیازی که احتیاج داریم دست پیدا کنیم.


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط