اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2835

صادقی: به روند خوب خود در لیگ برتر ادامه می‌دهیم/ فرازبام تیمی جوان و جنگنده است

آقایان گفت‌و‌گو مسابقات

یکشنبه, 14 آبان 1402 11:39

سرمربی تیم لیگ برتری گیتی پسند اصفهان فرازبام خاییز دهدشت را تیمی جوان و جنگنده توصیف کرد و گفت: امیدوارم دو امتیاز این بازی را بگیریم و به روند خوب خود در لیگ برتر ادامه دهیم

صادقی: به روند خوب خود در لیگ برتر ادامه می‌دهیم/ فرازبام تیمی جوان و جنگنده است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، کیوان صادقی، سرمربی تیم لیگ برتری گیتی پسند اصفهان درباره بازی با فرازبام خاییز دهدشت در لیگ برتر هندبال گفت: پس از دو ماه وقفه بار دیگر لیگ برتر آغاز شده و امیدوارم بازیکنانم بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند. 

وی افزود: هر چند بازی‌های اول در لیگ پس از وقفه‌های طولانی شرایط و سختی‌های خود را دارد، اما امیدوارم دو امتیاز این بازی را بگیریم و به روند خوب خود در لیگ برتر ادامه دهیم. 

صادقی در مورد فرازبام خاییز دهدشت هم گفت: دهدشت تیمی جوان، جنگنده و آینده دار است که سرمایه‌گذاری خوبی کرده و کادرفنی خوبی هم دارد و برای برد به میدان می‌آید. 

وی در پایان هم بیان کرد: چند بازی تدارکاتی انجام دادیم و نقاط ضعف تیم را متوجه شدیم اما باید در کوران مسابقه قرار بگیریم تا بتوانیم این نقاط را پوشش دهیم. امیدوارم تیم هندبال گیتی‌پسند روزی  تبدیل به یکی از بزرگترین تیم‌های ایران شوند.

لازم به ذکر است بازی دو تیم گیتی پسند اصفهان و فرازبام خاییز دهدشت از هفته سوم لیگ برتر فردا، دوشنبه، 15 آبان، و از ساعت 16:15 آغاز می‌شود.


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط