اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2190

شگفتی‌سازان آینده هندبال ساحلی و مدال برنز آسیا / پاکدل: خوشحالم جواب اعتماد به جوانان هندبال ساحلی را گرفتیم

ساحلی

یکشنبه, 28 اسفند 1401 17:47

تیم ملی هندبال ساحلی ایران با پایین‌ترین میانگین سنی در رقابت‌های قهرمانی آسیا شگفتی‌ساز شد و با ارائه یک نمایش زیبا به مدال برنز این دوره از مسابقات آسیایی دست یافت.

شگفتی‌سازان آینده هندبال ساحلی و مدال برنز آسیا / پاکدل: خوشحالم جواب اعتماد به جوانان هندبال ساحلی را گرفتیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال ساحلی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در حالی به مدال برنز دست یافت که میانگین سنی پایین این تیم سبب شده بود تا در طول رقابت‌ها عملکرد ایران مورد تحسین کارشناسان و دیگر تیم‌های حاضر در این رویداد قرار گیرد.


تیم ملی هندبال ساحلی ایران در حالی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یافت که شاکله اصلی این را تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران تشکیل می‌داد و برنامه فدراسیون هندبال برای آینده این رشته ورزشی و حضور احتمالی هندبال ساحلی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ سبب شد تا تغییرات عمده‌ای در تیم ملی صورت گیرد.


میانگین سنی ۱۸ و ۶ دهم برای تیم ملی هندبال ساحلی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و در نهایت کسب مدال برنز این رویداد، حالا امیدواری زیادی را برای آینده هندبال ساحلی ایران به وجود آورده است تا در رویدادهای پیش رو شاهد درخشش و عملکرد فوق‌العاده این تیم باشیم. 


پس از این موفقیت دلچسب علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به افتخارآفرینی تیم ملی هندبال ساحلی ایران با ترکیبی جوان اظهار کرد: بسیار خوشحالم که تیم ملی هندبال ساحلی ایران که عملا متشکل از رده سنی جوانان و نوجوانان بود در رقابت‌های قهرمانی آسیا خوش درخشید و مدال برنز را بدست آورد.


وی افزود: شاید در ابتدا برخی مردد بودند که آیا این تیم با ترکیب بسیار جوان می‌تواند در رقابت‌های قهرمانی آسیا به روی سکو برود یا خیر، اما دیدیم که نمایش زیبای پسران هندبال ایران آسیا چطور چشم‌ها را به خود خیره کرد و حالا این تیم سا‌ل‌های سال می‌تواند در عرصه‌های آسیایی و جهانی بدرخشد.


پاکدل با بیان اینکه سرمایه‌گذاری ویژه‌ای از سوی فدراسیون هندبال بر روی رشته هندبال ساحلی صورت گرفته، گفت: پس از موفقیت‌های پی در پی هندبال ساحلی سرمایه‌گذاری ویژه‌ای بر روی این رشته ورزشی صورت گرفت و با وجود هزینه‌های سرسام‌آور اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در بالی اندونزی به این جوانان خوش‌آتیه اعتماد کردیم و خدا را شکر جواب این اعتماد را با مدال برنز آسیا گرفتیم.


رئیس فدراسیون هندبال در پایان ضمن تشکر از زحمات ارزشمند نسل قبلی هندبال ساحلی ایران که افتخارات زیادی را نصیب این رشته ورزشی کردند خاطر نشان کرد: تیم بزرگسالان و نسل قبلی ما سال‌ها در آسیا افتخارآفرینی کردند و امروز باید از تجربیات این عزیزان در استانهایشان در توسعه این رشته ورزشی و تربیت استعدادهای ناب استفاده کنیم، من از همه این عزیزان و مربیان زحمتکش هندبال ساحلی در جای جای کشور تشکر می‌کنم. خوشحالیم هر کجا که به جوانان اعتماد کردیم، جواب گرفتیم. حالا هم تیم خوش‌آتیه هندبال ساحلی در آسیا درخشید و مطمئن باشید در سال‌های آینده این بازیکنان سرمایه‌های هندبال ساحلی کشور خواهند بود و مدال‌های رنگارنگی را در عرصه‌های بین‌المللی برای کشورمان به ارمغان خواهند آورد.

تیم ملی هندبال ساحلی

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط