اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2917
بیست و ششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان- دانمارک؛

شکست ملی پوشان هندبال بانوان ایران‌ مقابل سامورایی های قدرتمند در بازی سوم قهرمانی جهان دانمارک

بانوان

دوشنبه, 13 آذر 1402 22:02

تیم‌ ملی هندبال بانوان ایران با شکست مقابل ژاپن راهی مرحله پرزیدنت کاپ شد.

شکست ملی پوشان هندبال بانوان ایران‌ مقابل سامورایی های قدرتمند در بازی سوم قهرمانی جهان دانمارک بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال بانوان ایران در سومین و آخرین دیدار مرحله مقدماتی بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی زنان جهان مقابل ژاپن به میدان رفت و با شکست مقابل این تیم با نتیجه ۱۰-۴۲ راهی مرحله پرزیدنت کاپ شد.

در این بازی ملی پوشان اسیر چابکی بازیکنان ژاپن شدند و علاوه بر این سد دفاعی محکم ژاپن اجازه پیشروی و گلزنی به هندبالیست های ایران نداد.

"آتسوکو بابا" دروازه بان ژاپن چهره درخشان این بازی  در هر دو نیمه بود که بارها سد راه گلزنی بازیکنان ایران شد طوری که در نیمه اول ۴ پنالتی بانوان هندبالیست را سیو کرد و در پایان بازی نیز به عنوان برترین بازیکن زمین معرفی شد.

نسترن فراهانی نیز در این بازی یکطرفه به تنهایی توانست هر سه گل ایران در نیمه نخست را به ثمر برساند.

تیم ملی هندبال بانوان ایران با سه شکست درمرحله مقدماتی و ایستادن در رده چهارم راهی مرحله پرزیدنت کاپ شد و باید در این مرحله با تیم های چهارم گروه های E، G و H بازی کند.

از ساعتی دیگر نیز در آخرین بازی مرحله گروهی گروه F تیم های آلمان و لهستان برای دستیابی به سرگروهی با یکدیگر مبارزه می کنند.

تیم ملی هندبال بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط