اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2926
بیست و ششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان- دانمارک؛

شکست ملی پوشان بانوان هندبال ایران در اولین بازی پرزیدنت کاپ با چاشنی مصدومیت

بانوان تیم‌های ملی

پنجشنبه, 16 آذر 1402 17:11

تیم‌ ملی هندبال بانوان ایران نتیجه نخستین بازی خود در مرحله پرزیدنت کاپ رقابت‌های جهانی را واگذار کرد.

شکست ملی پوشان بانوان هندبال ایران در اولین بازی پرزیدنت کاپ با چاشنی مصدومیت بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، بانوان هندبالیست‌ کشورمان عصر امروز در نخستین دیدار خود در مرحله پرزیدنت کاپ مسابقات قهرمانی جهان به مصاف شیلی رفتند و در پایان این دیدار را با نتیجه ۲۰-۳۰ واگذار کردند.

نیمه نخست این دیدار ۶-۱۴ به سود شیلی پایان یافت، هر چند در ابتدای این نیمه بازی پایاپای پیش می رفت اما مصدومیت کاپیتان تیم ملی و بازیکن پست پخش، مینا وطن پرست، و عدم توانایی وی برای ادامه بازی باعث شد فاصله گل ها بیشتر شده و علی رغم بازی خوب بانوان هندبال ایران، این نیمه با هشت گل اختلاف به سود شیلی پایان یابد.

ملی پوشان در نیمه دوم در خط حمله موفق تر ظاهر شدند و توانستند تعداد گل های خود را به عدد ۱۴ برسانند و بازی روان تری را انجام دهند و حتی اختلاف را کم کنند.

بازی درخشان فاطمه مریخ و‌ گلزنی این بازیکن جوان و ستاره تیم ملی علی رغم اینکه کاملا توسط تیم شیلی آنالیز شده بود، باعث شد ایران با روحیه بهتری در نیمه دوم بازی کند ولی باز هم بدشانسی و‌ مصدومیت بی موقع ساناز رجبی در نیمه دوم موجب شکست تیم ایران با اختلاف ده گل در پایان بازی شد.

فاطمه مریخ با ۸ گل و نسترن فراهانی با ۴ گل موفق ترین گلزنان ایران بود‌ند.

دیگر گل های تیم ملی هندبال ایران را بهار ایزدگشت( ۲)، حدیث نوروزی (۲)، ساناز رجبی(۲)، عطیه شهسواری (یک) و اسرا زندی (یک) به ثمر رساندند.

فاطمه خلیلی نیز در این دیدار ۱۱ سیو موفق داشت.

مدلین کورتز دروازه بان تیم‌ملی شیلی عنوان برترین بازیکن زمین را از آن خود کرد. 

ملی پوشان هندبال کشورمان در دومین بازی خود در مرحله پرزیدنت کاپ مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان روز شنبه، ۱۸ آذر، با کنگو دیدار می کنند.

تیم ملی هندبال بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط