اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3019

شکست جوانان روسیه مقابل تیم ملی هندبال ایران در گام آخر تورنمنت مسکو

آقایان تیم‌های ملی

یکشنبه, 17 دی 1402 15:08

تیم ملی هندبال کشورمان با شکست تیم ملی جوانان روسیه به کار خود در تورنمنت مسکو پایان داد.

شکست جوانان روسیه مقابل تیم ملی هندبال ایران در گام آخر تورنمنت مسکو بزرگنمایی

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال مردان کشورمان از ساعتی پیش در سومین و آخرین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه مسکو مقابل تیم ملی هندبال جوانان روسیه به میدان رفت و در پایان توانست دومین پیروزی خود را کسب کند و به کار خود در این تورنمنت پایان داد. 

تیم ملی هندبال کشورمان که در نیمه نخست با ترکیبی متفاوت روانه زمین شده بود، روبروی جوانان روسیه غافلگیر شد و این نیمه را 12-15 واگذار کرد. 

در نیمه دوم اما ورق برگشت و ملی‌پوشان با حضور بازیکنان باتجربه‌ای مثل پویا نوروزی نژاد و اورعی و به لطف سیوهای دیدنی علی رحیمی کازرونی سنگربان این تیم، توانستند نتیجه را ابتدا مساوی و سپس با نمایش یک هماهنگی خوب بین دفاع و حمله، از تیم حریف پیشی بگیرند و در نهایت این بازی را 27-29 به نفع خود پایان دادند. 

یونس آثاری بازیکن تیم هندبال ایران در پایان این دیدار بهترین بازیکن زمین شناخته شد. 

تیم ملی هندبال ایران در تورنمنت چهارجانبه مسکو ابتدا مقابل بلاروس شکست خورد و سپس در بازی دوم و سوم مقابل تیمهای روسیه و جوانان روسیه پیروز شد و این تورنمنت را با 2 برد و یک شکست به پایان رساند.

از ساعتی دیگر در آخرین بازی این تورنمنت بلاروس با روسیه دیدار می‌کند. 

تیم ملی هندبال کشورمان با پایان مسابقات تورنمنت چهارجانبه مسکو، فردا دوشنبه ساعت 23:25 بصورت  مستقیم از مسکو به بحرین، میزبان برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا، عزیمت می‌کند. این رقابت‌ها از روز پنج شنبه 21 دی ماه آغاز شده و تیم ملی هندبال کشورمان در اولین دیدار خود ساعت 15:30 روز جمعه 22 دی ماه به مصاف نیوزلند خواهد رفت.


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط