اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2730
نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو؛

شکست تیم ملی هندبال در ثانیه های پایانی مقابل کویت

آقایان تیم‌های ملی

جمعه, 07 مهر 1402 09:31

تیم ملی هندبال ایران نتیجه نخستین بازی خود در یک چهارم نهایی بازی های آسیایی را در ثانیه های پایانی واگذار کرد.

شکست تیم ملی هندبال در ثانیه های پایانی مقابل کویت بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین بازی خود در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو مقابل کویت صف آرایی کرد و علی رغم بازی خوب خود نتیجه را در ثانیه های پایانی به حریف واگذار کرد.

نیمه نخست این بازی ابتدا با برتری کویت در جریان بود اما عملکرد فوق العاده سیاوشی درون دروازه و موفقیت خط حمله باعث شد اختلاف گل جبران و ملی پوشان پیش بیفتند ولی کویت هم دست بردار نبود و در نهایت این نیمه را به تساوی کشاند تا هر دو تیم در عدد ۱۰ مساوی شوند.

کویت نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و ابتدا اختلاف را به یک و سپس ۳ رساند اما در نهایت افشین صادقی با گل خود توانست نتیجه را در عدد ۱۶ مساوی کند و دو دقیقه بعد گل هفدهم ایران به ثمر رسید.

در ادامه بازی بسیار نزدیک دنبال شد طوری که پیش بینی برنده بازی غیرممکن بود اما در دقایق انتهایی کویت دو اختلاف گل ایجاد کرد اما گل محمدمهدی بهنام نیا در دقیقه ۲۸ نیمه دوم و سیو محمد سیاوشی باعث شد ۳۰ ثانیه پایانی این بازی سرنوشت ساز شود اما در پاورپلی دروازه کویت باز نشد و دروازه خالی ایران باز شد تا حریف برنده این دیدار با نتیجه ۲۲-۲۴ شود.

لازم به ذکر است کویت در رشته هندبال یکی از تیم های برتر آسیاست و در این رشته رنکینگ ۴ را با یک مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ دوحه قطر و دو نقره بازی های ۲۰۰۲ سئول و ۱۹۹۸ بانکوک را در اختیار دارد. 

لازم به یادآوری است ملی پوشان در دومین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو فردا، شنبه، ۸ مهر، به مصاف بحرین قدرتمند می روند.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط