اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 3425
هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا _ اردن ۲۰۲۴؛

شریف مومن: هدف ما پیروزی برابر همه تیم‌ها هست

آقایان گفت‌و‌گو

سه شنبه, 26 تیر 1403 18:44

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان ایران از پیروزی در ۲ بازی مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا ابراز رضایت کرد اما گفت که اشتباهات زیادی داشتیم.

شریف مومن: هدف ما پیروزی برابر همه تیم‌ها هست بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، شریف مومن حجازی، سرمربی تیم ملی هندبال جوانان پسر ایران پس از پیروزی برابر کویت در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا گفت: در ابتدا برای پیروزی در این دو بازی به همه تبریک می‌گویم. ما در هر دو بازی نتیجه خوبی گرفتیم ولی اصلا در حد توانمندی و سطح ما نبود. می‌توانم بگویم ما با ۵۰ درصد توانایی خود بازی کردیم و البته اشتباهات زیادی داشتیم. ولی در نهایت ما این ۲ بازی را بردیم و نتیجه خوبی گرفتیم و به عنوان تیم اول گروه صعود کردیم.

وی افزود: من فکر می‌کنم در مرحله بعد باید با عمان بازی کنیم و البته منتظر می‌مانیم تا بدانیم دیگر باید با کدام تیم بازی کنیم، عربستان سعودی، کره یا ژاپن، ولی ما باید همه بازی‌ها را ببریم، ما باید مبارزه کنیم تا ببریم، چون هدف ما پیروزی برابر همه تیم‌ها هست ولی نه با این شکل بازی و ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد. 

لازمبه یادآوری است که تیم ملی هندبال جوانان ایران در این بازی پرخوری را با نتیجه ۲۳ - ۲۵ به برتری رسیدند و به عنوان سرگروه به دور اصلی مسابقات صعود کردند.

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا تا ۴ مرداد به میزبانی اردن برگزار می‌شود.

تیم ملی هندبال جوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط