اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3241
پنجمین اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال جوانان ایران؛

شریف مومن: خوب تمرین کنید در مسابقه سربلندید/ فدراسیون تمام قد از هندبالیست‌های جوان حمایت می‌کند

آقایان تیم‌های ملی

یکشنبه, 02 اردیبهشت 1403 15:07

سرمربی مصری تیم جوانان هندبال ایران در نخستین تمرین از پنجمین مرحله اردوی آینده‌سازان پس از برگزاری یک تمرین صبحگاهی نسبتا سنگین برای هندبالیست های جوان، تاکید کرد: وقتی می‌بینید تمامی ارکان فدراسیون هندبال تمام قد کنارتان قرار دارند و از شما حمایت می‌کنند تا بهترین نتایج برایتان رقم بخورد، باید قدردان این نگاه ویژه بوده و با جان و دل برای موفقیت تلاش کنید.

شریف مومن: خوب تمرین کنید در مسابقه سربلندید/ فدراسیون تمام قد از هندبالیست‌های جوان حمایت می‌کند بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، «شریف محمد مومن» سرمربی نام آشنای مصری تیم جوانان که مربی شناخته شده و مطرحی در قاره آفریقا در رشته ورزشی هندبال است، صبح امروز نخستین جلسه تمرینی هندبالیست‌های جوان را در خانه هندبال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور تمامی ملی‌پوشان دعوت شده به این اردو برگزار کرد. 

تمرینی متفاوت و نسبتا سنگین با آنچه در اردوهای قبلی از هندبالیست‌های جوان دیده بودیم که موجب شد تا عرق از سر و روی آتیه‌سازان هندبال در همان ابتدای کار سرازیر شود.

شریف مومن بعد از خاتمه تمرین و در حضور نایب رییس و رییس سازمان تیم‌های ملی هندبال ایران خطاب به ملی‌پوشان کشورمان گفت: جا دارد درحضور ملی‌پوشان هندبال جوان و اعضای کادرفنی از خدمات و زحمات شبانه‌روزی مسئولین فدراسیون هندبال برای برپایی شایسته و عالی اردوی جوانان قدردانی کنم. ثانیا به شما ملی‌پوشان بگویم که وقتی این نگاه ویژه حمایتی فدراسیون را پشت سر خود می‌بینید، تلاش خود را دوچندان کنید تا بتوانید در میادین مختلف سربلند و موفق زمین مسابقه را ترک کنید.

وی افزود: شما اگر دنبال بهترین کیفیت خود در زمین مسابقه هستید، بدون تردید باید در تمرینات با انگیزه و تمرکز بالا حاضر شوید و بهترین خود باشید تا بتوانید در میدان مسابقه عالی‌ترین نتایج را کسب کنید. امیدوارم اردوی خوبی داشته باشیم و بتوانیم آنچه که از هندبال ایران توقع می‌رود را به نمایش بگذاریم.


تیم ملی هندبال جوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط