اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3280
هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛

شریف مومن: به تمام تیم‌ها احترام می‌گذاریم ولی برای کسب سهمیه جهانی با تمام وجود خواهیم جنگید

آقایان تیم‌های ملی گفت‌و‌گو

یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 12:13

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان ایران درباره همگروهی با کویت و چین در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: به همه تیم‌ها احترام می‌گذارم اما برای ما فرقی ندارد روبروی کدام تیم بازی می‌کنیم چون در تمام مسابقات با تمام وجود میجنگیم.

شریف مومن: به تمام تیم‌ها احترام می‌گذاریم ولی برای کسب سهمیه جهانی با تمام وجود خواهیم جنگید بزرگنمایی

شریف مومن، سرمربی تیم ملی هندبال جوانان ایران در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی فدراسیون هندبال درباره قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا و همگروهی با کویت و چین گفت: به همه تیم‌ها احترام می‌گذارم. دو بازی سنگین با کویت و چین پیش رو داریم و اگر می‌خواهیم به مسابقات جهانی برویم، باید همه بازی‌های خود را ببریم. به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم اما برای ما فرقی ندارد روبروی کدام تیم بازی می‌کنیم چون در تمام مسابقات با تمام وجود میجنگیم. 

وی در پاسخ به سوالی در خصوص آشنایی با تیم‌های ملی کویت و چین افزود: مقابل دو تیم کویت و چین چند باری بازی کرده‌ام و با سیستم بازی این دو تیم بیگانه نیستم. ما نیز بر مبنای یک سیستم بازی نمی‌کنیم. ما 2 سیستم مختلف دفاعی را در اردوها تمرین کرده‌ایم و در بخش حمله تاکتیک‌های زیادی داریم برای اینکه هم خط دفاع را ببندیم یا باز کنیم. 

شریف مومن درباره اینکه به چند درصد از ترکیب تیم ملی هندبال جوانان دست یافته است نیز اضافه کرد: من ابتدا امیدوارم بازیکنانم بدون مصدومیت به اردو بازگردند. خب ما یک لیست 24 نفره داریم و برای همین همه بازیکنان باید در پست‌های خود تمام تلاش خود را به کار بگیرند و برای به دست آوردن آن پست بجنگند. 

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان ایران ادامه داد: زمانی که بازیکنان بطور کامل در اختیار من قرار بگیرند، برنامه تمرینی متفاوتی خواهیم داشت. ابتدا روی استقامت بدنی کار می‌کنیم و سپس روی تاکتیک‌های هندبال متمرکز می‌شویم. تلاس می‌کنیم در این میان بازی‌های دوستانه هم داشته باشیم تا بتوانیم نقاط ضعف خود را بهبود و روی نقاط قوت بیشتر کار کنیم تا در نهایت با آمادگی کامل به رقابت‌های آسیایی پا بگذاریم. 

وی درباره بازی با کویت که سخت‌ترین بازی تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی هم هست، گفت: دوست ندارم از الان راجع به تاکتیک‌ها و اندیشه‌هایم برای بازی با کویت صحت کنم. اما امیدوارم بازی خیلی خوبی نه تنها مقابل کویت بلکه مقابل همه تیم‌ها داشته باشیم. 

لازم به یادآوری است قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا عصر روز گذشته در اردن برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد. 

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان 2025 در لهستان قرار است 26 تیر تا 6 مرداد سال جاری در اردن برگزار شود. 


تیم ملی هندبال جوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط