اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3210

شریف مومن: اردوی تدارکاتی خیلی خوبی در تهران داشتیم/ روسیه یکی از تیم‌های قدرتمند اروپاست

سرمربی تیم ملی جوانان ایران با ابراز رضایتمندی از سه بازی مقابل روسیه گفت: کمپ خیلی خوبی در تهران داشتیم و بازی‌های پرفشاری را تجربه کردیم.

شریف مومن: اردوی تدارکاتی خیلی خوبی در تهران داشتیم/ روسیه یکی از تیم‌های قدرتمند اروپاست بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون، هندبال شریف مومن، سرمربی تیم‌ ملی جوانان کشورمان پس از اتمام اردوی تدارکاتی تهران و انجام یه بای تدارکاتی با جوانات روسیه گفت:  کمپ خیلی خوبی برای ما در تهران بود. تیم روسیه تیمی با قدرت فیزیکی و کیفیت بالا در اروپا هست. در بازی‌های اول و دوم با تیم اصلی بازی کردیم و در بازی سوم به همه بازیکنان فرصت بازی دادیم و با توجه به قدرت بدنی بالای روس‌ها مشخص بود که در بازی سوم آنها بهتر از ما بودند.

وی افزود: از مجموعه فدراسیون هندبال و‌ بالاخص از دکتر پاکدل، رییس فدراسیون، که در تمامی بازی‌ها از نزدیک شاهد عملکرد تیم ما بودند، تشکر می‌کنم که این سه بازی رو با تیمی قدرتمند از اروپا فراهم کردند.

شریف مومن ادامه داد: بازیکنان عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند و کادر فنی هم مشاوره خیلی خوبی به من در طول بازی داد. این بازی‌های پرفشار به افزایش کیفیت تاکتیکی ما کمک کرد و هر چه بیشتر بازی کنیم به هماهنگی بیشتری خواهیم رسید. 

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان ایران گفت: تمام هدف ما کسب بهترین نتیجه در رقابت‌های قهرمانی جوانان  آسیا هست و با همدلی و تلاشی که در ادامه راه و اردوهای بعدی  انجام خواهیم داد، این موضوع دور از دسترس نخواهد بود.

تیم ملی هندبال جوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط