اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3384
پایان اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال جوانان در گرجستان با دو پیروزی؛

شاگردان شریف هر روز آماده‌تر از دیروز

آقایان

پنجشنبه, 07 تیر 1403 23:33

اردوی تیم ملی هندبال جوانان ایران در گرجستان با دو پیروزی در دو دیدار دوستانه با تیم ملی هندبال جوانان این کشور به پایان رسید.

شاگردان شریف هر روز آماده‌تر از دیروز بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال جوانان پسر ایران که جهت آمادگی هر چه بیشتر به منظور شرکت در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا عازم گرجستان شده بود، عصر امروز، پنجشنبه، 7 تیر، در دومین دیدار مقابل تیم ملی هندبال این کشور به میدان رفت و با  نتیجه 20-28 به برتری رسید.

 شاگردان شریف مومن دیروز نیز در اولین بازی تدارکانی، گرجستان را با اختلاف ۸ گل شکست داده بودند.

سرمربی تیم ملی جوانان پسر پس از اتمام اردوی گرجستان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: ما در این اردو دو بازی دوستانه خوب داشتیم. همه بازیکنان تجربه خوبی در این دو بازی پیدا کردند. از نظر امکانات و غذا شرایط خیلی خوبی داشتیم و همه بازیکنان راضی بودند.

شریف مومن افزود: ما بیشتر به این دست اردوهای تدارکاتی نیاز داریم. تیم ملی جوانان ده روز دیگر اردوی تدارکاتی در ترکیه خواهیم داشت. من از همه زحمات فدراسیون تشکر می‌کنم که این شرایط را فراهم کردند. 

وی ادامه داد: در مورد عملکرد بازیکنان هم باید بگم خوب اشتباهاتی در این دو بازی داشتیم که باید آنها را رفع کنیم و طبیعی هم هست. ما اردوها را در تهران ادامه می‌دهيم و دو بازی تدارکاتی دیگر انجام خواهیم داد تا ان‌شاءالله بتوانيم در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شویم.

لازم به ذکر است این اردو با هدف آماده‌سازی تیم ملی هندبال جوانان پسر ایران برای حضور پرقدرت در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا برگزار شد که قرار است از 24 تیر تا 4 مرداد به میزبانی شهر امان در اردن برگزار شود.

تیم ملی هندبال جوانان ایران در این رقابت‌ها در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه است.


تیم ملی هندبال جوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط