اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3206

شاگردان شریف مومن در اولین دیدار تدارکاتی خود مقابل حریف قدرتمند اروپایی خود پیروز شدند

آقایان تیم‌های ملی

یکشنبه, 27 اسفند 1402 21:55

تیم ملی هندبال جوانان ایران در اولین بازی تدارکاتی خود در تهران، روسیه را شکست داد.

شاگردان شریف مومن در اولین دیدار تدارکاتی خود مقابل حریف قدرتمند اروپایی خود پیروز شدند بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال جوانان پسر کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در سال آینده آماده می‌کند، امروز، یکشنبه 27 اسفندماه، در اولین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم قدرتمند روسیه رفت که با نتیجه ۲۵-۲۶ حریف قدرتمند اروپایی خود را شکست داد.

شاگردان شریف مومن در نیمه اول، بازی بسیار خوب و قدرتمندی در دفاع و‌ حمله انجام دادند و با درخشش دروازه بان خود با نتیجه ۱۷_۱۶ مقابل تیم فیزیکی و با قدرت بدنی بالای روسیه پیروز شدند.

بازی خوب تیمی جوانان ایران در نیمه دوم هم ادامه داشت و در نهایت توانستند  روسیه را با اختلاف یک گل شکست داده و بازی زیبایی را از خود به نمایش بگذارند.

تیم ملی جوانان روسیه در طی اقامت خود در ایران دو بازی دیگر در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه در تالار فدراسیون هندبال مقابل تیم ملی جوانان ایران انجام خواهد داد.

گفتنی است تیم ملی هندبال جوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا آماده می‌کند که از 21 تیر تا یکم مرداد 1403 در عربستان برگزار می‌شود.

گفتنی است تیم ملی نوجوانان ایران نیز که در روسیه و در تورنمنت مسکو حاضر شده است در دومین بازی خود مغلوب نوجوانان روسیه شد و فردا در آخرین بازی در این تورنمنت مجددا به مصاف روسیه خواهد رفت.

تیم ملی هندبال جوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط