اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3351
بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان؛

شافعیان: حضور دختران هندبال در مسابقات جهانی افتخاری بزرگ است/ هم دل و هم قسم شده‌ایم

بانوان گفت‌و‌گو

یکشنبه, 27 خرداد 1403 13:00

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر حضور در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان را برای دومین بار پیاپی یک افتخار دانست.

شافعیان: حضور دختران هندبال در مسابقات جهانی افتخاری بزرگ است/ هم دل و هم قسم شده‌ایم بزرگنمایی

نشمین شافعیان، سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال درخصوص آخرین وضعیت ملی‌پوشان گفت: از 25 خرداد آخرین اردوی آماده‌سازی را شروع کردیم و به امیدخدا دوشنبه، 28 خرداد، راهی مقدونیه می‌شویم. شرایط بازیکنان خوب هست و خداروشکر آسیب دیده نداریم و همچنین از لحاظ آمادگی جسمانی شرایط خوبی دارند. همچنین برنامه تمرینی در محل مسابقات آماده شده و ساعت تمرینی مشخص شده است.

وی در خصوص دیدار با هلند نیز افزود: با توجه به فیلم بازی‌هایی که از این تیم دیدیم و آنالیزهایی که صورت گرفته، امیدواریم بتوانیم یک بازی بسیار خوب با این تیم داشته باشیم و بازیکنان بتوانند برنامه‌هایی که خواسته‌ایم را در زمین پیاده کنند. 

شافعیان ادامه داد: با توجه به اینکه در دوره قبلی با دو تیم رومانی و برزیل بازی کرده‌ایم، شناخت کلی راجع به این دو تیم داریم ولی بازی با این دو تیم بخصوص رومانی سخت خواهد بود. ما در دوره قبلی با این تیم در نیمه اول شروع خوبی داشتیم ولی در نیمه دوم نتیجه را واگذار کردیم که تجربه خوبی می‌تواند باشد. البته این نکته هم مهم است که بازی با برزیل با توجه به اینکه آخرین دیدار مرحله مقدماتی است، می‌توانیم آنالیز بهتری داشته باشیم و بتوانیم بازی بهتری در زمین داشته باشیم. 

وی درباره حضور محدثه شبانی، بازیکن تیم ملی هندبال جوانان دختر، که در حادثه‌ای ناگوار پدر و مادر خود را از دست داد نیز گفت: این خبر برای همه اعضای تیم ناگوار بود و همه متاثر شدیم. با رایزنی‌هایی که فدراسیون انجام داده، محدثه فردا صبح به تیم ملی ملحق می‌شود. 

وی در پایان گفت: در هر صورت همین که به عنوان تنها تیم در ورزش‌های گروهی به رقابت‌های جهانی می‌رویم و جزو 32 تیم برتر دنیا هستیم که در این مسابقات شرکت می‌کنند، افتخار بزرگی هست و تمام تلاشمان را می‌کنیم با قدرات در این رقابت‌ها حاضر شویم. بازیکنان و کادر فنی همه همدل هستند که جهان هندبال نمایش خوبی را از دختران ایرانی ببینند.

لازم به ذکر است تیم ملی هندبال جوانان دختر فردا شب، دوشنبه 28 خرداد، تهران را به مقصد مقدونیه شمالی برای شرکت در بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر ترک می کند.



تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط