اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 172
هندبال قهرمانی زنان آسیا؛

شافعیان: تلاش می کنیم با تمام قدرت خود در مسابقات ظاهر شویم

بانوان

دوشنبه, 22 شهریور 1400 14:18

مشاورفنی تیم ملی هندبال بانوان از انگیزه بالای بازیکنان برای کسب موفقیت خبر داد و گفت: امیدوارم همین شرایط در اردن نیز ادامه داشته باشد.

شافعیان: تلاش می کنیم با تمام قدرت خود در مسابقات ظاهر شویم بزرگنمایی

IRIHF:

مشاورفنی تیم ملی هندبال بانوان از انگیزه بالای بازیکنان برای کسب موفقیت خبر داد و گفت: امیدوارم همین شرایط در اردن نیز ادامه داشته باشد.

نشمین شافعیان، مشاورفنی تیم ملی هندبال بانوان پیش از عزیمت به اردن برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا گفت: بچه ها از لحاظ روحی، روانی و انگیزشی در سطح بالایی قرار دارند و امیدوارم همین شرایط در اردن نیز ادامه داشته باشد و بازیکنان بتوانند عملکرد بسیار خوبی از لحاظ تکنیکی، تاکتیکی و فنی علی رغم همه فشارها داشته باشند. 

وی با بیان اینکه یکی از بازیکنان مصدومیت جزئی دارد و امیدواریم به بازی ها برسد، افزود: فردا یک جلسه برنامه تمرینی خواهیم داشت تا بچه ها ریکاوری و برای بازی اول آماده بشوند.

شافعیان درباره بازی نخست تیم ملی ایران با ژاپن در این رقابت ها نیز گفت: تیم ژاپن نایب قهرمان آسیاست. دیدار مقابل یکی از قدرت های هندبال آسیا بیشتر حکم یک بازی دوستانه برای ما خواهد داشت. هدف اصلی ما در این مسابقه این است که برای بازی های بعدی آنالیز نشویم و از همه مهمتر بازیکنان نیز مصدوم نشوند.

مشاورفنی تیم ملی هندبال بانوان با اشاره به انصراف تیم ملی قطر از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و تهدید سهمیه شش تیمی مسابقات جهانی ادامه داد: در حال حاضر سهمیه آسیا از مسابقات جهانی 5 تیم شده و این امر کار را برای ما سخت می کند. ولی تلاش می کنیم با تمام قدرت خود ظاهر شویم و می توانیم امیدوار باشیم این تیم جهانی شود. 


تیم ملی هندبال بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط