اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 180
هندبال قهرمانی زنان آسیا؛

شافعیان : بازی با ژاپن سناریوی خاص خودش را داشت/ مقابل تیم قدرتمندی به میدان رفتیم

بانوان گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 24 شهریور 1400 21:24

مشاورفنی تیم ملی هندبال بانوان با اشاره به بازی با ژاپن در رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا گفت: بازی با نایب قهرمان فصل گذشته، سناریوی خاص خودش را داشت.

شافعیان : بازی با ژاپن سناریوی خاص خودش را داشت/ مقابل تیم قدرتمندی به میدان رفتیم بزرگنمایی

مشاورفنی تیم ملی هندبال بانوان با اشاره به بازی با ژاپن در رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا گفت: بازی با نایب قهرمان فصل گذشته، سناریوی خاص خودش را داشت و با توجه به صحبت هایی که با بچه ها داشتیم، از آنها خواستیم بازی آرامی در زمین پیاده کنند که هم بازی را کنترل کنیم و هم مصدوم نداشته باشیم.

نشمین شافعیان افزود: خوشبختانه بچه ها توانستند نتیجه ای که مدنظر کادرفنی بود را در زمین پیاده کنند طوری که در نیمه اول تنها 6 و در پایان بازی 3 امتیاز اختلاف با تیم قدرتمند ژاپن داشتیم. 

وی در پایان گفت: با اینکه بچه ها بسیار خوب کار کردند اما این بازی را باید فراموش کنیم و به بازی فردا مقابل کویت فکر کنیم که بتوانیم 2 امتیاز این بازی را از آن خود کنیم. 

لازم به ذکر است تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در مسابقه امروز مقابل ژاپن با نتیجه 23 بر 20 بازی را واگذار کرد. این بهترین نتیجه تیم ملی در بازی مقابل ژاپن در ادوار مختلف است. 


تیم ملی هندبال بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط