اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2721
نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو؛

سیاوشی: استرس بازی برای هر دو تیم بالا بود

آقایان گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 05 مهر 1402 12:19

سنگربان تیم ملی هندبال کشورمان اشتباهات بازی با عربستان را به دلیل استرس بالای هر دو تیم دانست.

سیاوشی: استرس بازی برای هر دو تیم بالا بود بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، محمد سیاوشی سنگربان تیم ملی هندبال کشورمان درباره بازی با عربستان و صعود به مرحله بعدی بازی‌های آسیایی گفت: بازی خوب و زیبایی بود و عربستان هم تیم خوبی مانند تمام تیم‌های آسیایی است. 

وی افزود: بازی بسیار زیبایی بود و همه بازیکنان خوب بودند خب البته اشتباهاتی هم داشتیم که در تمام بازی‌ها وجود دارد چون استرس در چنین بازی‌هایی که هر دو تیم خواهان صعود به مرحله بالاتر هستند، بالاست و هر دو تیم را دچار اشتباه می‌کند همانطور که برای عربستان هم پیش آمد. 

سیاوشی که ستاره درخشان تیم ملی هندبال در بازی مقابل عربستان بود، گفت: خدا کمک کرد که تساوی را رقم زدیم و به مرحله بعد صعود کردیم. 

لازم به یادآوری است تیم ملی هندبال با تساوی مقابل عربستان و به دلیل تفاضل گل بهتر به همراه ژاپن به مرحله بعدی بازی‌های آسیایی صعود کرد. 


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط