اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1322

سپاهان اصفهان - شهید شاملی کازرون در فینال لیگ برتر هندبال

مسابقات

یکشنبه, 11 اردیبهشت 1401 22:19

فینالیست‌های لیگ برتر هندبال مشخص شدند.

سپاهان اصفهان - شهید شاملی کازرون در فینال لیگ برتر هندبال بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به فینال سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال ایران راه یافتند.


در دیدارهای دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر هندبال ایران فولاد سپاهان اصفهان با نتیجه ۳۶ بر ۲۷ مس کرمان شکست داد و موفق به راهیابی به فینال لیگ برتر هندبال ایران شد‌.

نیمه نخست این دیدار که به میزبانی سالن شهید میثمی اصفهان برگزار شد با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ به سود فولاد سپاهان اصفهان به اتمام رسیده بود.

در دور رفت این مرحله نیز سپاهان اصفهان موفق شده بود با نتیجه ۲۳ – ۲۲ مقابل مس کرمان به پیروزی دست یابد.


در دیگر مسابقه پلی آف نیروی زمینی شهید شاملی کازرون مقابل ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید و به فینال مسابقات لیگ برتر هندبال ایران راه یافت.

نیمه نخست این دیدار که در سالن تختی کازرون برگزار شد با تساوی ۱۲ _ ۱۲ به اتمام رسید.

در دور رفت نیز نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۲۵ بر ۲۳ ذوب آهن را از پیش رو برداشته بود.


بدین ترتیب فینال سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران بین تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون برگزار خواهد شد.


دو تیم مس کرمان و ذوب آهن اصفهان نیز دیدار رده‌بندی لیگ برتر هندبال ایران را برگزار می‌کنند.


لازم به ذکر است دیدارهای فینال و رده‌بندی لیگ برتر هندبال ایران روزهای ۱۷ و ۱۹ اردیبهشت ماه در تالار هندبال فدراسیون برگزار می‌شود.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط