اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 401
لیگ هفدهم؛

سومین پیروزی تاسیسات ثبت شد

مسابقات

جمعه, 14 آبان 1400 19:34

آخرین دیدار آخرین روز برگزاری مسابقات مرحله نخست دور رفت را تاسیسات دریایی برد.

سومین پیروزی تاسیسات ثبت شد بزرگنمایی

IRIHF:

در آخرین بازی روز پایانی برگزاری مسابقات مرحله نخست دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان، دو تیم صنایع روشنایی یکتاافروز البرز و تاسیسات دریایی به دیدار هم رفتند که شاگردان مهسا معتمدی عنوان تیم برنده را از آن خود کردند. 

بازیکنان تاسیسات در نیمه نخست با پیروزی 10-17 به رختکن رفتند. 

تاسیسات در نیمه دوم هم با نتیجه 31 بر 18 به برتری رسید تا در پایان با اختلاف 13 امتیاز سومین پیروزی خود را در پایان این مرحله تثبیت کند. 

در دیگر مسابقات امروز سنگ آهن بافق و شهرداری ملایر در امتیاز 28 مساوی کردند، کات شاهرود با نتیجه 24 بر 17 آتریسا را شکست داد و نخستین پیروزی خود را به دست آورد و فولاد سپاهان اصفهان، 29 بر 19 نایب قهرمان فصل گذشته را با شکست بدرقه کرد. 

مرحله نخست دور رفت هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان که به صورت متمرکز از دهم آبان ماه آغاز شده بود، امروز با برگزاری 4 دیدار به پایان رسید. 




آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط