اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2391
جام باشگاه‌های هندبال آسیا ۲۰۲۳ - اصفهان؛

سومین پیروزی الکویت کویت

مسابقات

دوشنبه, 15 خرداد 1402 15:45

تاشکند ازبکستان مقابل الکویت کویت شکست را پذیرا شد.

سومین پیروزی الکویت کویت بزرگنمایی

در دیداری از گروه B جام باشگاه‌های آسیا تیم‌های الکویت کویت و تاشکند ازبکستان از ساعت ۱۴ امروز به مصاف یکدیگر رفتند.

در نیمه نخست نماینده کویت تیم برتر زمین بود و در پایان نیز توانست با نتیجه ۲۰ بر ۱۴ نماینده ازبکستان را با شکست راهی رختکن کند.

بازی در نیمه دوم نزدیک دنبال شد و تیم تاشکند بازی بهتری به نسبت نیمه نخست به نمایش گذاشت اما در پایان الکویت کویت با نتیجه ۳۷ بر ۳۰ به برتری دست پیدا کرد.

حسن بوعباس بازیکن تیم الکویت در مصاف با تیم تاشکند ازبکستان در روز چهارم رقابت‌های بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی اصفهان عنوان برترین بازیکن این رقابت را به خود اختصاص داد.

از دقایقی دیگر در مهمترین بازی امروز الریان قطر با الکاظمه کویت دیدار می‌کند. مصاف عمان کلاب با فولاد سپاهان اصفهان آخرین دیدار روز چهارم دور مقدماتی جام باشگاه‌های آسیاست. 

بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال باشگاه‌های مردان آسیا با حضور ۱۱ تیم به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و تا ۲۱ خرداد ادامه دارد. 




آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط