اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2986

سنگربان تیم ملی هندبال: هدفمان صعود به عنوان صدرنشین است/ شناخت خوبی از رقیبان داریم

سنگربان لژیونر هندبال ایران کره جنوبی را مهمترین حریف تیم ملی هندبال ایران در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا دانست و گفت: امیدوارم بتوانیم با برد مقابل این تیم به عنوان صدرنشین راهی دور دوم شویم.

سنگربان تیم ملی هندبال: هدفمان صعود به عنوان صدرنشین است/ شناخت خوبی از رقیبان داریم بزرگنمایی

سعید برخورداری، لژیونر هندبال ایران در آخرین اردوی تیم ملی که با حضور اصحاب رسانه برگزار شسد، در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: اردوی تهران، دومین اردویی است که بعد از پایان مسابقات لالیگای اسپانیا به تیم ملی ملحق شدم. تیم شرایط خوبی دارد و شرایط من هم خوب است. در اردوی عمان هم حضور داشتم که اردوی خوبی بود.

وی درباره رقبای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا نیز بیان کرد: شناخت خوبی از رقبا داریم. امیدواریم با تاکتیک‌هایی که کادرفنی در نظر می‌گیرد بتوانیم روز به روز بهتر شویم و موفق شویم. در مرحله گروهی کره جنوبی مهمترین حریف تیم ملی است و امیدواریم که بتوانیم با برد مقابل این تیم به عنوان صدرنشین راهی دور دوم شویم.

برخورداری همچنین در خصوص تبعیض پاداش فوتبالیست‌ها و سایر رشته‌ها که این روزها حسابی سر و صدا کرده است، گفت: نگاه به فوتبال حتی در بالاترین سطح هندبال دنیا مثل اسپانیا هم متفاوت است اما در پاداش و نحوه توزیع آن کار راحت‌تر است. قطعا باید یک اصولی داشته باشد و اگر سامان‌دهی شود، همه ورزشکاران لیاقت این را دارند که پاداش عادلانه بگیرند. حتی می‌شود گفت به لحاظ زحمت و تلاش شاید ورزشکاران هندبال تلاش بیشتری نسبت به فوتبالیست‌ها داشته باشند. البته نباید ورزشکاران مشاجره داشته باشند و به نظرم باید از بالا این موضوع مدیریت شود.

برخورداری در پاسخ به سوال خبرنگای که آیا هندبالیست‌ها درخواستی از مسئولان برای صعود به جام جهانی دارند، گفت: من درخواست خاصی ندارم که مثلا مجوز خودرو بدهند. باید همه رشته‌ها مثل هم باشند. اینکه پاداشی که در نظر گرفته می‌شود برای همه رشته‌ها مثل هندبال، بسکتبال، فوتبال یا والیبال عادلانه باشد. هندبالیست‌ها شغلی ندارند و لیاقت آنها بیشتر از اینها است‌.

اخبار مرتبط