اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2979

سنگ آهن بافق قهرمان نخستین دوره لیگ هندبال آیندگان دختر شد

بانوان

یکشنبه, 03 دی 1402 14:18

سنگ آهن بافق قهرمان لیگ هندبال آیندگان دختر شد.

سنگ آهن بافق قهرمان نخستین دوره لیگ هندبال آیندگان دختر شد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، امروز و در آخرین روز برگزاری مسابقات مرحله نهایی نخستین دوره لیگ هندبال آیندگان دختر و در دیداری حساس، دو تیم سنگ آهن بافق و فولاد سپاهان اصفهان برای تعیین قهرمان به مصاف هم رفتند.

در این دیدار سنگ آهن بافق توانست با پیروزی 31 بر 22 برابر حریفش و کسب 8 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی مرحله نهایی ایستاد و عنوان قهرمانی نخستین دوره لیگ هندبال آیندگان دختر را کسب کرد. 

فولاد سپاهان نیز با 6 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر و همچنین پیروزی برابر تیم‌ سوم جدول رده‌بندی مرحله نهایی، عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و بر سکوی دوم ایستاد. 

تیم‌ شهرداری شهر بابک نیز با 6 امتیاز و به دلیل شکست در دیدار رو در رو مقابل سپاهان، عنوان سومی را کسب کرد  و بر سکوی سوم قرار گرفت. 

غدیر ملایر با تساوی برابر نفت و گاز گچساران 5 امتیازی شد و رده چهارم را به دست آورد، شهدای رزکان البرز با 4 امتیاز پنجم شد و نفت و گاز گچساران با یک امتیاز بر  ششم جای گرفت. 

نتایج دیدارهای امروز به این شرح است: 

سنگ آهن بافق 31 – 22 فولاد سپاهان اصفهان

شهدای رزکان البرز 24 – 25 شهرداری شهر بابک

نفت و گاز گچساران 20 – 20 غدیر ملایر


مسابقات نخستین دوره لیگ هندبال آیندگان نوجوانان دختر که از 18 مهر با حضور 12 تیم در سه گروه آعاز شده بود، امروز با معرفی قهرمان به کار خود پایان داد. 


مسابقات هندبال نوجوانان دختران

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط