اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1713

سفر رئیس فدراسیون هندبال به استان زنجان / پاکدل: زنجان ظرفیت خوبی برای توسعه و تبدیل به یکی از قطب‌های هندبال را دارد

فدراسیون هیئت‌ها

جمعه, 13 آبان 1401 23:24

رئیس فدراسیون هندبال به استان زنجان سفر کرد.

سفر رئیس فدراسیون هندبال به استان زنجان / پاکدل: زنجان ظرفیت خوبی برای توسعه و تبدیل به یکی از قطب‌های هندبال را دارد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در سفر به استان زنجان ضمن حضور در مجمع عمومی هیئت استان و مراسم پایانی مسابقات نونهالان منطقه سه کشور در راهپیمایی بزرگداشت روز سیزده آبان نیز شرکت کرد. 


رئیس فدراسیون هندبال امروز (جمعه) در جریان سفر به استان زنجان در مجمع عمومی سالیانه هیئت هندبال این استان حضور یافت.


در طول این مجمع گزارشی از فعالیت‌های یکساله اخیر استان زنجان در رشته هندبال قرائت شد و برنامه پیشنهادی این هیئت نیز عنوان گردید.


اعضای هیئت هندبال استان زنجان در این مجمع ضمن بیان فرصت‌ها و چالش‌های رشته ورزشی هندبال در این استان، بر ظرفیت‌های گسترده این استان برای توسعه هندبال تاکید نمودند.


علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال با تاکید بر حمایت ویژه از هیئت هندبال استان زنجان، خاطر نشان کرد: در مدت زمان اخیر که شاهد توسعه بیش از پیش هندبال در سطوح بین‌المللی بودیم نقش هیئت های استانی بسیار ویژه و پر رنگ بود. یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون از همان روز نخست نگاه به هیئت‌های استانی بود و مطمئن هستم با توجه به ظرفیت خوبی که در استان زنجان وجود دارد، این استان می‌تواند به یکی از قطب‌های هندبال تبدیل شود.


پاکدل همچنین با تاکید و دادن قول مسائد برای کمک هرچه بیشتر به هیئت هندبال استان زنجان، افزود: برای توسعه هندبال در استان زنجان مصمم هستیم و برای این امر هر اقدامی بتوانیم انجام خواهیم داد. جلسات خوبی را نیز با مدیران و مسئولین استان زنجان برگزار نمودیم که قطعا خبرهای خوبی را در آینده نزدیک برای رشد هندبال در استان زنجان در بر خواهد داشت.


جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مجمع با موفقیت‌های ارزشمند هندبال اشاره کرد و فدراسیون هندبال را جزو فدراسیون‌های سرآمد در کشور نامید و ابراز امیدواری کرد که هندبال در استان زنجان بتواند بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و شاهد توسعه این رشته در استان زنجان باشیم.


محمدجواد پازوکی رئیس هیئت هندبال استان زنجان نیز در این مجمع با اشاره به اقبال روز افزون نسبت به رشته هندبال، اظهار کرد: خوشبختانه موفقیت‌های هندبال سبب شده تا شاهد حضور و اقبال بسیاری از کودکان و نوجوانان به رشته هندبال باشیم و با توجه به ظرفیت خوبی که در استان زنجان داریم، تلاش داریم تا این استان بتواند یکی از مراکز اصلی هندبال کشور شود.


وی افزود: رشته هندبال با حضور علیرضا پاکدل به عنوان رئیس فدراسیون جانی دوباره گرفت و شاهد روزهای بسیار خوبی در رشته هندبال هستیم. امیدوارم با حمایت‌ بخش‌های مختلف استان زنجان بتوانیم رشته هندبال را در این استان توسعه دهیم.


در حاشیه برگزاری مجمع هیئت هندبال استان زنجان، علیرضا پاکدل از مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیئت استان و همچنین مدیر منطقه سه هندبال کشور تقدیر به عمل آورد.

در بخش دیگر از سفر استان رئیس فدراسیون هندبال به استان زنجان، علیرضا پاکدل با آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه شهر زنجان دیدار نمود.


همچنین رئیس فدراسیون هندبال در جریان سفر به استان زنجان در روز پایانی مسابقات نونهالان منطقه سه کشور حضور یافت و علاوه بر تماشای دیدارهای فینال و رده‌بندی در مراسم اختتامیه این مسابقات حضور یافت.


علیرضا پاکدل نشستی را نیز با توحید جوادی مدیر و دیگر اعضای منطقه سه هندبال کشور برگزار کرد و از برنامه‌ریزی و برگزاری مسابقات این منطقه ابراز رضایت نمود.


حضور در راهپیمایی بزرگداشت سیزده آبان در استان زنجان همراه با مردم ولایت‌مدار این استان از دیگر برنامه‌های علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در جریان سفر استانی به زنجان بود.


در جریان این سفر ایرج رضایی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون هندبال نیز حضور داشت.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط