اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 931

سعید قاسمی: با جنگندگی پیروز میدان شدیم

گفت‌و‌گو

یکشنبه, 01 اسفند 1400 14:28

بازیکن فولاد سپاهان اصفهان پیروزی امروز برابر طبس را به خاطر جنگندگی و تجربه بازیکنان سپاهان دانست.

سعید قاسمی: با جنگندگی پیروز میدان شدیم بزرگنمایی

 سعید قاسمی بازیکن فولاد سپاهان اصفهان پس از پیروزی نزدیک مقابل زغال سنگ طبس در رقابت های لیگ برتر هندبال در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: بازی بسیار خوب و نزدیکی بود. تیم طبس، تیم دست و پا بسته‌ای نیست و در ادوار لیگ خوب ظاهر شده و چندین ملی‌پوش دارد و خوشحالم که این مسابقه جذاب و دیدنی از آب درآمد. 


وی افزود: در این مسابقه شاهد رقابت تنگاتنگی بودیم و سپاهان توانست در نهایت در لحظات آخر دو امتیاز این بازی را ازآن خود کند.


قاسمی ادامه داد: تقریبا تمام تاکتیک‌ها و اهداف مربی را اجرا کردیم اما تیم حریف تاکتیک‌های ما را آنالیز کرده بود و آن‌ها را خنثی می‌کرد اما با جنگندگی و تجربه بچه‌ها پیروز میدان شدیم.


یادآور می‌شود فولاد سپاهان اصفهان در دیداری زیبا و جذاب با نتیجه 28 بر 27 زغال سنگ طبس را در رقابت‌های لیگ برتر هندبال شکست داد. 


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط