اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 14

سعید حیدری راد: فرناندز تجربیات خوبی دارد/ تا به حال مربی ای با چنین رزومه و تجربیاتی به ایران نیامده

فدراسیون

سه شنبه, 29 تیر 1400 15:24

ملی پوش هندبال کشورمان جذب ‎«مانوئل مونتایا فرناندز» مربی اسپانیایی تیم ملی هندبال را یک انتخاب درست خواند.

سعید حیدری راد: فرناندز تجربیات خوبی دارد/ تا به حال مربی ای با چنین رزومه و تجربیاتی به ایران نیامده بزرگنمایی

IRIHF:

ملی پوش هندبال کشورمان جذب ‎«مانوئل مونتایا فرناندز» مربی اسپانیایی تیم ملی هندبال را یک انتخاب درست خواند.

سعید حیدری راد، ملی پوش هندبال کشورمان در خصوص جذب ‎«مانوئل مونتایا فرناندز» مربی اسپانیایی تیم ملی هندبال گفت: بهترین مربیان هندبال جهان اسپانیایی ها هستند و نگاهی به نتایج خوب تیم های اروپایی نشان می دهد که این تیم ها با مربیان اسپانیایی کار کرده اند. مانوئل مونتایا هم چون از یک مدرسه هندبال اسپانیایی آمده، مربی بسیار خوبی است.

وی افزود: ‎«مانوئل مونتایا فرناندز» هم مسترکوچ و هم دکترای علوم ورزشی دارد و در کار خودش خبره است و تا به حال نتایج بسیار خوبی با تیم ملی اسپانیا و قطر کسب کرده و امیدوارم بتواند همین نتایج خوب را در ایران هم کسب کند و مطمئنم همین گونه نیز خواهد شد.

حیدری راد ادامه داد: به نظر من تا به حال چنین مربی با چنین رزومه و تجربیاتی به ایران نیامده بود. درست است جذب مربی به دلایلی کمی دیر شد ولی در پایان انتخاب خیلی خوبی داشتیم و امیدوارم با همین مربی بتوانیم روی سکوی آسیایی قرار بگیریم.

 


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط