اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3006

سعید برخورداری: به مرز آمادگی نزدیک می‌شویم/ افتخارم حضور در تیم ملی کشورم است

آقایان گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 13 دی 1402 15:36

لژیونر و سنگربان تیم ملی هندبال کشورمان حضور در تورنمنت روسیه را برای پیشبرد روند آماده‌سازی تیم ملی موثر دانست و گفت: تمام هم و غم بازیکنان بر این است که کمک کنیم پرچم کشورمان را به اهتزاز دربیاوریم.

سعید برخورداری: به مرز آمادگی نزدیک می‌شویم/ افتخارم حضور در تیم ملی کشورم است بزرگنمایی

سعید برخورداری، لژیونر و سنگربان تیم ملی هندبال کشورمان که در اردوی تیم ملی هندبال برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به سر می‌برد در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: شرایط خوبی داریم و بازیکنان در مرز آمادگی قرار دارند. تورنمنت مسکو هم قطعا به ما در روند آماده‌سازی کمک می‌کند. 

وی افزود: من تقریبا 11 سال برای تیم ملی هندبال بازی کردم و بعد از آن یک وقفه‌ای در این روند افتاد. باعث افتخارم هست که هم‌اکنون در تیم ملی هستم. تمام هم و غم بازیکنان بر این است که کمک کنیم پرچم کشورمان را به اهتزاز دربیاوریم.

برخورداری ادامه داد: حریفان نام آشنایی در رقابت‌های آسیایی داریم. من شخصا فکر می‌کنم تیم ملی هندبال توانایی رقابت با تمام رقبا را دارد چون نتایج نشان می‌دهد اختلاف تیم‌ها بسیار نزدیک است. اگر با ذهنیت برنده پا به مسابقه بگذاریم و هدف اصلی ما رسیدن به فینال باشد، تمام شرایط هم برای چنین هدفی مهیا می‌شود. امیدوارم بتوانیم انتظاراتی که مردم از ما دارند، برآورده کنیم. من و سایر بچه‌ها دست به دست هم می‌دهیم تا به سکوی آسیایی برسیم.


اخبار مرتبط