اطلاعیه

🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴 مجموعه قوانین و مقررات هندبال سالنی به عنوان آخرین مرجع قوانین فدراسیون هندبال جهانی ترجمه شد 🔴 مجموعه قوانین و مقررات هندبال سالنی در 92 صفحه بصورت فایل پی.دی.اف از سایت فدراسیون هندبال قابل دانلود است 🔴

کد مطلب: 2337

سرپرست کمیته مسابقات معرفی شد

فدراسیون مسابقات

یکشنبه, 07 خرداد 1402 17:16

رئیس فدراسیون هندبال سرپرست کمیته مسابقات این فدراسیون را منصوب کرد.

سرپرست کمیته مسابقات معرفی شد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در حکمی سید مهدی ترابی را به سمت سرپرست کمیته مسابقات منصوب و از خدمات ارزنده مراد کرمی رئیس پیشین این کمیته قدردانی کرد. 

وی با تشکر از زحمات ارزشمند کرمی در دوران تصدی مسئولیت کمیته مسابقات گفت: وی در زمان تصدی مسئولیت کمیته مسابقات زحمات زیادی کشیدند و از افراد تلاشگر و اخلاق مدار جامعه هندبال هستند. آقای کرمی همچنین در 4 سال گذشته هم در کمیته داوران و هم در کمیته مسابقات همکاری نزدیک و خوبی با فدراسیون داشت و ان شاءالله از خدمات و ظرفیت ایشان در هندبال کشور استفاده خواهیم کرد. 

ترابی پیش از این دبیری کمیته مسابقات را در دوره 4 ساله نخست ریاست پاکدل در فدراسیون بر عهده داشت. وی همچنین داور، ناظر و مدرس حوزه داوری هندبال ایران است.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط