اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 722

سرپرست و آنالیزور تیم ملی هندبال: شرکت در تورنمنت اسپانیا تاثیر بسیاری بر آماده‌سازی تیم ملی دارد

گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 15 دی 1400 20:08

سرپرست و آنالیزور تیم ملی هندبال شرکت در تورنمنت اسپانیا را برای رسیدن بازیکنان به فاز روانی بالا و مرور تاکتیک‌های سرمربی به‌خصوص در بخش دفاع را موثر ارزیابی کرد.

سرپرست و آنالیزور تیم ملی هندبال: شرکت در تورنمنت اسپانیا تاثیر بسیاری بر آماده‌سازی تیم ملی دارد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، ناصر سلیمی سرپرست و آنالیزور تیم ملی هندبال پس از اعزام به تورنمنت چهارجانبه اسپانیا اظهار کرد: برای برگزاری چند دیدار دوستانه برای رسیدن به آمادگی بیشتر برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تصمیم به حضور در ترونمنت اسپانیا گرفتیم.


وی با اشاره به دیدار با دو تیم قدرتمند اسپانیا و لهستان، افزود: اسپانیا در دنیای هندبال صاحب سبک است و بارها مقام‌های اول تا سوم رقابت‌های جهانی و حتی المپیک را کسب کرده و دیدار با این تیم این فرصت بسیار خوبی برای بازیکنان تیم ملی است که به فاز روانی بسیار بالایی برسند. لهستان نیز یکی از کشورهای بسیار قدرتمند در هندبال است. براساس بررسی‌های صورت گرفته اسپانیا و لهستان با ترکیب کامل خود یعنی ترکیبی که در مسابقات قهرمانی اروپا شرکت کرده بودند و با حداکثر قوا در این مسابقات حاضر می‌شوند.


سلیمی خاطرنشان کرد: شرکت در این تورنمنت می‌تواند بسیار به تیم ملی در بحث روانی و مرور تاکتیک‌ها به‌خصوص در بخش دفاع کمک کند. در هر صورت امیدوارم از حضور در این تورنمنت بهره کافی را ببریم و این مسابقات در کسب نتایج خوب در عربستان بسیار اثرگذار باشد.


وی با بیان اینکه خوشبختانه تیم در وضعیت خوبی قرار دارد، گفت: حریفان خود در مرحله گروهی و پس از آن را در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا آنالیز کرده‌ایم و شناخت خوبی از این تیم‌ها داریم و امیدوارم براساس تصمیمات سرمربی و برنامه‌ریزی تمرینی بتوانیم از بالاترین کیفیت لازم برای حضور در این تقابل برخوردار باشیم.


سلیمی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم با تلاش و کوشش بازیکنان و کادرفنی و حمایت‌های فدراسیون جامعه هندبال و ورزش کشور را خوشحال کنیم و علاوه بر مقام، سهمیه مسابقات جهانی را نیز کسب کنیم.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط