اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 734

سرپرست و آنالیزور تیم ملی هندبال: برای موفقیت هم‌قسم شده‌ایم/ ملی‌پوشان با جان و دل بازی می‌کنند

گفت‌و‌گو

شنبه, 18 دی 1400 18:26

آنالیزور و سرپرست تیم ملی هندبال ایران می‌گوید بازیکنان هم قسم شده‌اند تا آخرین لحظه‌ای که در زمین مسابقه هستند با جان و دل بازی کنند تا به موفقیت و نتایجی که به آن نیاز داریم برسیم.

سرپرست و آنالیزور تیم ملی هندبال: برای موفقیت هم‌قسم شده‌ایم/ ملی‌پوشان با جان و دل بازی می‌کنند بزرگنمایی

ناصر سلیمی آنالیزور و سرپرست تیم ملی هندبال ایران در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال درباره تورنمنت اسپانیا اظهار کرد: در این تورنمنت مقابل دو تیمی قرار گرفتیم که افتخارات متعددی در رقابت‌های اروپایی، جهانی و حتی المپیک دارند. بازیکنان بر اساس تحلیل و آنالیزی که سرمربی ارئه کرد مقابل اسپانیا و لهستان بسیار خوب بازی کردند، بخصوص مقابل لهستان از لحاظ روانی و ذهنی نیز به آمادگی بالایی رسیده بودند.


وی افزود: آماده‌سازی روانی بخشی از آماده‌سازی تیم هست و در این تورنمنت بخصوص در مقابل لهستان این آمادگی به ثمر نشست و بازیکنان بسیار خوب بازی کردند، هرچند موقعیت‌های بسیاری را از دست دادند که اگر تجربه و توان روانی بالاتری داشتند، مطمئنا نتیجه دیگری رقم می‌‌خورد زیرا از لحاظ سطح کیفی چیزی از لهستان کم نداشتیم.


سلیمی با بیان اینکه تیم ملی در شرایط آمادگی خوبی به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: روز یکشنبه به ایران بازمی‌گردیم و یک اردوی آمادگی متصل به اعزام خواهیم داشت و پس از پایان این چند روز، راهی عربستان خواهیم شد.


وی در پایان گفت: بازیکنان هم قسم شده‌اند تا آخرین لحظه‌ای که در زمین مسابقه هستند با جان و دل بازی و طبق نظرات سرمربی و کادرفنی عمل کنند تا به موفقیت و نتایجی که به آن نیاز داریم در رقابت‌های قهرمانی آسیا برسیم.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط