اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 777
رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا

سرپرست و آنالیزور تیم ملی: به‌دنبال یک نمایش خوب در نخستین دیدار هستیم

فدراسیون

سه شنبه, 28 دی 1400 00:26

سرپرست و آنالیزو تیم ملی هندبال ایران می‌گوید در نخستین مصاف ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا ملی‌پوشان به‌دنبال یک نمایش خوب و همراه با کسب نتیجه هستند‌.

سرپرست و آنالیزور تیم ملی: به‌دنبال یک نمایش خوب در نخستین دیدار هستیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، ناصر سلیمی درمورد آخرین شرایط ملی پوشان کشورمان در آستانه رقابت‌های قهرمانی آسیا اظها کرد: سرانجام زمان حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان فرا رسید. خوشبختانه تیم در کمال آرامش به عربستان رسید با وجود برخی مسائل نخستین جلسه تمرینی خود را به خوبی برگزار کردیم.


وی ادامه داد: روز سه‌شنبه قرار است در نخستین مسابقه مقابل استرالیا قرار بگیریم. امیدوارم بتوانیم با قدرت مقابل این تیم قرار بگیریم و با یک نمایش خوب قدرت هندبال ایران را به آسیا تحمیل کنند.

تیم ملی هندبال ایران فردا (سه شنبه) از ساعت 18:30 در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف استرالیا می‌رود. تیمی که در کارنامه‌اش کسب عنوان دوازدهم المپیک به چشم می‌خورد. 

انتهای پیام/

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط