اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3179

سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون هندبال معرفی شد

بانوان فدراسیون

سه شنبه, 15 اسفند 1402 15:59

سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون هندبال معرفی شد.

سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون هندبال معرفی شد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال در حکمی آذین ساکی را به عنوان سرپرست نایب رییسی بانوان این فدراسیون منصوب کرد.

آذین ساکی، دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی ورزشی می باشد که در حوزههای مختلف مدیریتی در ورزش انجام وظیفه نموده است. در کارنامه وی نایب رییس بانوان فدراسیون‌های ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء و فدراسیون ورزش‌های همگانی به چشم می‌خورد.

ساکی همچنین دارای مدرک مربیگری رشته هندبال است که سابقه حضور در مسابقات قهرمانی و لیگ برتر هندبال و کسب عناوین اول تا سوم این مسابقات را بین سال‌های 1376 تا 1381 داشته و به‌عنوان نایب رییس بانوان هیات هندبال استان لرستان به مدت 6 سال فعالیت کرده است.

در رزومه آذین ساکی کارشناس دفتر توسعه ورزش بانوان کشور از سال 83، کارشناس مسئول ورزش بانوان استان لرستان از سال 76، عضو کمیته مسابقات فدراسیون‌های ورزش‌های روستایی و عشایری، کارشناس ویژه شورای عالی ورزش همگانی کشور، رییس گروه مشارکت‌ها و هماهنگی دفتر توسعه ورزش همگانی کشور و معاون دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان وجود دارد.

اخذ دو گواهینامه مدیریت بین‌المللی در ورزش، گواهینامه CLC مدیریت بین المللی در ورزش همگانی و گواهینامه مدیریت ورزشی در ورزش همگانی از سوابق علمی و پژوهشی نایب رییس جدید بانوان فدراسیون هندبال است.
همچنین فدراسیون هندبال از خدمات ارزنده سرکار خانم افسانه دهقانی که در مدت نایب رییسی فدراسیون زحمات و خدمات ارزشمندی را ارایه کرد، تقدیر کرد.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط