اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2315

سرپرست دبیری فدراسیون هندبال معرفی شد

فدراسیون

یکشنبه, 31 اردیبهشت 1402 10:02

رییس فدراسیون هندبال سرپرست دبیری فدراسیون را معرفی کرد.

سرپرست دبیری فدراسیون هندبال معرفی شد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال امروز دکتر علی اکبر خوشنویس را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون هندبال منصوب کرد. 

خوشنویس زارچ، بازیکن سابق تیم های ملی هندبال، پیش از این رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال بود و طی چهارسال فعالیت در این سمت کارنامه بسیار مطلوبی از خود برجا گذاشت. 

برگزاری فراخوان ملی هندبال، تاسیس آکادمی و مدارس هندبال و برگزاری مسابقات این آکادمی ها، برپایی پایگاه های ملی هندبال و ... تنها گوشه‌ای از فعالیت های خوشنویس  در راس کمیته استعدادیابی است.

وی تحصیلکرده تربیت بدنی و علوم ورزشی و در حال تحصیل در مقطع دکتری مدیریت راهبردی در سازمان‌های ورزشی در دانشگاه تهران است.

از سوابق مدیریتی وی می‌توان به نایب رئیسی هیئت هندبال یزد، عضو هیئت رییسه هیئت هندبال استان تهران و عضو شورای ورزشی دانشگاه تهران اشاره کرد. 

وی همچنین مربی درجه یک و مدرس رسمی فدراسیون هندبال، دارای مدرک مربیگری درجه C جهانی و سابقه مربیگری نیروی زمینی ارتش و سرمربیگری زغال سنگ طبس در لیگ برتر هندبال  را در کارنامه خود دارد.  

خوشنویس در زمینه ورزشی نیز افتخارت بسیاری دارد. کسب مقام سوم بازی‌ های آسیایی 2006 دوحه، مقام سوم جام ملت‌های آسیا 2014 بحرین و کسب سهمیه جهانی، نایب قهرمان نوجوانان آسیا 2005 تایلند و کسب سهمیه جهانی، قهرمانی در لیگ برتر با تیم ثامن الحجج در سال‌های 1392 و 1393، نایب قهرمانی با همین تیم در سال 1390 و با تیم شهید قندی یزد در سال 1380، مقام سوم لیگ برتر با تیم صنعت مس در سال 1385، مقام سوم جوانان کشور و هندبال ساحلی با تیم نیروی زمینی تهران در سال 1382 و ... تنها بخشی از افتخارات ورزشی وی به شمار می‌آید.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط