اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 475

سرپرست تیم ملی هندبال جوانان ایران: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم/ به دنبال افزایش سطح تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان هستیم

تیم‌های ملی

یکشنبه, 07 آذر 1400 11:03

سرپرست تیم ملی هندبال جوانان ایران افزایش سطح تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان را اصلی‌ترین هدف برگزاری پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم عنوان کرد.

سرپرست تیم ملی هندبال جوانان ایران: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم/ به دنبال افزایش سطح تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان هستیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، محمود متین سرپرست تیم ملی هندبال جوانان ایران پس از پایان پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی در اصفهان اظهار کرد: وضعیت و شرایط برگزاری این اردو بسیار خوب بود و با برگزاری این اردوهای آماده‌سازی به دنبال افزایش سطح تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان هستیم.

وی افزود: در این اردو با هدف بالا بردن تجربه بازیکنان، چند بازی دوستانه با تیم‌های لیگ برتر همچون نوین سپاهان، سپاهان، ذوب‌آهن و دو تیم دسته یک پرواز و گیتی‌پسند برگزار کردیم.

متین با بیان اینکه در حال حاضر افزایش سطح تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان اصلی‌ترین هدف برگزاری اردوهای آماده‌سازی است، اضافه کرد: در نظر داریم یک اردوی دیگر در اواخر آذرماه برگزاری کنیم. همچنین فدراسیون در حال پیگیری برای برگزاری یا شرکت در یک تورنمنت با حضور چند تیم خارجی در دی ماه سال جاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال جوانان ایران از 26 آبان‌ماه لغایت پنجم آذرماه در استان اصفهان زیر نظر سرگئی نیکولینکو دنبال شد.


تیم ملی هندبال جوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط