اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1333

سرمربی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم / در ضربات آخر دچار مشکل بودیم

مسابقات

شنبه, 17 اردیبهشت 1401 18:06

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون می‌گوید بازیکنانش عملکرد خوبی در دیدار با سپاهان داشتند اما در برخی از مقاطع نتوانستند در ضربات پایانی کار را تمام کنند.

سرمربی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم / در ضربات آخر دچار مشکل بودیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، محمدرضا رجبی پس از شکست تیمش در نخستین دیدار فینال لیگ برتر هندبال مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: خوشحالم که هر دو تیم بازی بسیار خوب و جذابی را ارائه دادند و به هر دو تیم تبریک می‌گویم. بازی فراز و فرودهای زیادی داشت و در برخی از مقاطع بازیکنانم احساسی و کم‌تجربه عمل کردند و در ضربات نهایی ناکام بودیم و در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.


وی افزود: در مجموع از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم. گرچه در برخی از مقاطع بازی اشتباهاتی داشتند اما در کل از آنها رضایت دارم. تلاش خواهیم کرد برای بازی بعد بازگشت خوبی داشته باشیم و با ارائه یک بازی بهتر بتوانیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم.


رجبی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در بازی بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم و بتوانیم شرایط مسابقه را به گونه‌ای پیش ببریم که نتیجه خوبی را به دست بیاوریم. مطمئن باشید در دیدار بعدی جنگده‌تر ظاهر خواهیم شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، دیدار نخست فینال لیگ برتر هندبال با نتیجه ۲۳ بر ۱۹ به سود سپاهان اصفهان به پایان رسید.


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط