اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1324

سرمربی شهید شاملی کازرون: فینال جذابی را شاهد خواهیم بود / فقط به دنبال قهرمانی هستیم

مسابقات گفت‌و‌گو

سه شنبه, 13 اردیبهشت 1401 13:51

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون می‌گوید هدف نخست او و شاگردانش کسب عنوان قهرمانی است و در کنار این هدف به دنبال ارائه یک بازی جذاب در برابر سپاهان خواهد بود.

سرمربی شهید شاملی کازرون: فینال جذابی را شاهد خواهیم بود / فقط به دنبال قهرمانی هستیم بزرگنمایی

محمدرضا رجبی سرمربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان و راهیابی به فینال لیگ برتر در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال، اظهار کرد: دیدار برگشت در کازرون با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد و شور و حالی که به دلیل کرونا در این دو سال در هندبال نبود دوباره زنده شد و باید بگویم هندبال دوباره جان گرفت. 


وی افزود: شاهد یک بازی خوب بودیم و البته تماشاگران نیز تاثیر زیادی در روند کار تیم ما داشتند و جو بسیار خوبی را ایجاد کردند. البته بازیکنانم برخی از موقعیت‌های ۱۰۰درصد گل را از دست دادند و حتی می‌توانستیم هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت با گل‌های بیشتری مقابل حریف برنده شویم


رجبی با بیان اینکه هدف نخست تیم شهید شاملی رسیدن به فینال بوده، گفت: هدف اول ما رسیدن به فینال بود و خوشحالم مزد زحمات خودمان را گرفتیم. در این مدت سختی‌های زیادی ‌کشیدیم اما در نهایت توانستیم راهی فینال لیگ برتر هندبال ایران شویم. در مجموع از عملکرد بازیکنان تیم رضایت دارم.


سرمربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در مورد مصاف با سپاهان در فینال لیگ برتر نیز افزود: سپاهان از تیم‌های ریشه دار و قدیمی هندبال ایران و رقیب سختی در فینال برای ما به شمار می‌آید. این تیم سرمایه‌گذاری خوبی بر روی هندبال کرده و از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می‌برد و مدعی عنوان قهرمانی است.


وی ادامه داد: تیم ما نیز در طول فصل بازی‌های خوبی را ارائه داد و سال گذشته نیز توانستیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم. در این فصل در برابر سپاهان یک بار پیروز میدان بودیم و یک بار تن به شکست دادیم و در فینال نیز تمام تلاش ما کسب پیروزی مقابل سپاهان است.


رجبی در پایان خاطر نشان کرد: مطمئن هستم فینال زیبایی را شاهد خواهیم بود و این فینال می‌تواند جذابیت‌های هندبال را بیش از پیش نشان بدهد. هدف اول ما در فینال کسب پیروزی و به دست آوردن قهرمانی است و در کنار این هدف می‌خواهیم یک بازی جذاب و تماشاگرپسند را به نمایش بگذاریم.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و سپاهان اصفهان روزهای ۱۷ و ۱۹ اردیبهشت‌ماه فینال رقابت‌های لیگ برتر هندبال ایران را برگزار می‌کنند.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط