اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2294

سرمربی سنگ‌آهن بافق: در بازی دوم فینال پرقدرت باز می‌گردیم

مسابقات گفت‌و‌گو

پنجشنبه, 21 اردیبهشت 1402 17:33

سرمربی تیم سنگ‌آهن بافق می‌گوید نتیجه بازی نخست لیگ تاثیری روی بازی تیمش در بازی دوم فینال دارد.

سرمربی سنگ‌آهن بافق: در بازی دوم فینال پرقدرت باز می‌گردیم بزرگنمایی

سیده مریم فخری، سرمربی تیم سنگ‌آهن بافق در پایان بازی نخست فینال هجدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: بازی خیلی خوبی بود. اوایل نیمه نخست پایاپای پیش می‌رفت ولی کم کم توانستیم شرایطی برای بچه‌ها فراهم کنیم تا آرامش به تیم بازگردد و با نظم تیمی خود در نهایت بتوانیم امتیاز فینال نخست را از آن خود کنیم. 

وی درخصوص اختلاف 8 گله بازی نخست فینال با شاملی نیز افزود: تمرینات خود را از هفته آخر دور مقدماتی لیگ بسیار خوب انجام داده بودیم و از نظر فنی و تیمی شرایط خوبی داشتیم. با این شرایط بازی را شروع کردیم و امید داشتیم پیروز این دیدار شویم که خداروشکر به این امر هم رسیدیم.

فخری در خصوص بازی دوم فینال لیگ برتر که روز شنبه برگزار می‌شود نیز گفت: هم اکنون با حال خوب سالن را ترک می‌کنیم. امیدوارم تا آن روز ریکاوری خوبی انجام بدهیم و البته نتیجه این دیدار تاثیری روی بازی روز شنبه ندارد. بنابراین در بازی دوم پرقدرت باز می‌گردیم تا این بازی را نیز ببریم و قهرمان لیگ برتر ایران شویم. 


لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط