اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1251

سرمربی ستارگان دشتستان: با وجود شرایط دشوار نتایج شایسته‌ای گرفتیم

مسابقات

پنجشنبه, 25 فروردین 1401 11:15

سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان می‌گوید با وجود مسائل حاشیه‌ای و تنها با ۸ بازیکن در دیدار مقابل سپاهان حضور یافتیم.

سرمربی ستارگان دشتستان: با وجود شرایط دشوار نتایج شایسته‌ای گرفتیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مهدی فراهانی سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان پس از شکست مقابل فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازی خوبی را نظاره‌گر بودیم، هرچند ۹۰درصد بازیکنان فولاد مبارکه سپاهان بازیکنان ملی‌پوش ما هستند. اگر چه ما اخیراً درگیر مسائل حاشیه‌ای بودیم اما بازیکنان ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. ما تنها با ۸ بازیکن به این مرحله وارد شدیم و تا اواخر نیمه اول هم پایاپای بازی کردیم اما بازیکنان ما توان برابری نداشتند.


فراهانی از عملکرد بازیکنانش ابراز خرسندی نمود و اضافه کرد: به تیم خوب فولاد مبارکه سپاهان برای بازی قدرتمندشان تبریک می‌گویم به‌علاوه اینکه از عملکرد بازیکنان خود بسیار راضی بودم.


وی در پایان صحبت‌هایش افزود: تلاش ما بر این است که در هر بازی برنامه خود را داشته باشیم، همان‌گونه که انتظار نمی‌رفت بتوانیم بر تیم رعد پدافند آمل پیروز شویم، در بازی با ذوب‌آهن هم برنامه خاص خود را داریم و در تلاشیم تا بتوانیم به نتیجه‌ای شایسته دست یابیم.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط