اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1288

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون: نتیجه بازی‌های پلی‌آف غیرقابل پیش‌بینی است / همه تیم‌ها برای پیروزی می‌جنگند

مسابقات

شنبه, 03 اردیبهشت 1401 15:07

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون معتقد است بازی‌های مرحله پلی‌آف غیرقابل پیش‌بینی خواهد بود و همه تیم‌ها برای کسب بهترین نتیجه می‌جنگند.

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون: نتیجه بازی‌های پلی‌آف غیرقابل پیش‌بینی است / همه تیم‌ها برای پیروزی می‌جنگند بزرگنمایی

محمدرضا رجبی در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال در مورد آخرین شرایط تیمش تا پیش از مرحله پلی‌آف اظهار کرد: تا پیش از مرحله پلی‌آف ما توانستیم بازی‌های خوبی را ارائه کنیم و از ۳۶ امتیاز ممکن ۳۴ امتیاز را کسب کردیم و از دیدگاه من عملکرد موفقی در مرحله گروهی لیگ داشتیم و تنها دو امتیاز از دست دادیم که البته در ۱۸ مسابقه این اتفاق اجتناب‌ناپذیر است.


وی افزود: چهار تیمی که وارد مرحله پلی‌آف می‌شوند قاعدتا چهار تیم برتر لیگ هستند و جزو تیم‌های خوب لیگ به شمار می‌آیند. در پلی‌آف بازی‌ها به خوبی دنبال خواهد شد و هر چهار تیم مصاف دیدنی و جذابی را در این مرحله ارائه خواهند کرد.


رجبی در مورد پیش‌بینی خود از رقابت‌های پلی‌آف نیز گفت: بازی‌های این مرحله قطعا سخت و غیرقابل پیش‌بینی خواهد بود و تیم‌ها می‌جنگند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. به این خاطر که امتیازهای مراحل قبل در پلی‌آف لحاظ نشده پس هر تیمی در پلی‌آف عملکرد بهتری داشته باشد می‌تواند نتیجه بهتری کسب کند که این یک نقطه ضعف برای مرحله پلی پ‌آف محسوب می‌شود.


سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون خاطرنشان کرد: بی‌شک در دیدار فینال هر دو تيم کیفیت خوبی دارند و البته در دو دیداری که با سپاهان داشتیم یک بازی را برنده و یک بازی را بازنده بودیم. علاقه‌مندم بهترین تیم با بهترین عملکرد به فینال راه پیدا کند تا فینال یک بازی جذاب باشد.


وی در مورد شناخت از تیم‌های حاضر در مرحله پلی‌آف نیز گفت: تیم‌هایی که در لیگ با آنها بازی کردیم در نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول شرایط بهتری داشتند و هماهنگ‌تر بودند و همین کار را برای همه تیم‌های پلی‌آف دشوار خواهد کرد‌.


رجبی در پایان خاطر نشان کرد: با آنالیزهایی که در بازی‌های قبل انجام دادیم، می‌توانیم بر بازی پلی‌آف تاثیر بگذاریم. بررسی‌های پیش از مسابقه را انجام داده‌ایم و با آمادگی کامل و دست پر وارد این مرحله می‌شویم و امیدواریم با بهترین نتیجه مسابقات را به پایان برسانیم.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، دیدار رفت تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در مرحله پلی‌آف لیگ برتر هندبال روز ۵ اردیبهشت به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد و در مرحله برگشت نیز یازدهم اردیبهشت‌ماه دو تیم در کازرون به مصاف هم می‌روند.


نيروی زمینی شهید شاملی کازرون با کسب جایگاه دوم و ذوب‌آهن اصفهان با کسب عنوان سوم در مرحله گروهی لیگ راهی پلی‌آف لیگ برتر هندبال شدند.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط