اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1299

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون: از عملکرد شاگردانم رضایت دارم / میتوانستیم اختلاف را بیشتر کنیم

مسابقات گفت‌و‌گو

سه شنبه, 06 اردیبهشت 1401 16:26

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون میگوید با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: بازی خوبی را مقابل حریف انجام دادیم و حتی میتوانستیم با اختلاف گل بیشتری پیروز میدان باشیم.

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون: از عملکرد شاگردانم رضایت دارم / میتوانستیم اختلاف را بیشتر کنیم بزرگنمایی

به گزارش روابط روابط عمومی فدراسیون هندبال، محمدرضا رجبی سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون پس از کسب پیروزی مقابل ذوبآهن اصفهان در مرحله پلی‌آف لیگ برتر هندبال ایران اظهار کرد: در ابتدا به تیم ذوب‌آهن برای ارائه یک بازی خوب تبریک می‌گویم. اولین هدف در برنامه‌ریزی ما کسب پیروزی مقابل حریف بود و در این برد هرچه اختلاف بیشتر می‌شد کار برای ما راحت‌تر بود.


وی افزود: در طول بازی اختلاف گل ما با حریف زیاد شد اما چند اشتباه در دقایق پایانی سبب شد تا این اختلاف کم شود. در بازی برگشت میزبان خواهیم بود و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.


سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون با ابراز رضایت از بازیکنانش، افزود: از خط دفاعی تیمم راضی هستم و عملکرد خوبی را مقابل حریف ارائه دادند. تعداد گلهای دریافتی ما نرمال بود و در حمله هم در دقایق پایانی بهعلت خستگی یا فشار بازی چند اشتباه صورت گرفت که سبب کم شدن اختلاف گل شد، گرچه می‌تواستیم با اختلاف بیشتری بازی را به اتمام برسانیم.


رجبی همچنین با تمجید از بازی ذوب‌آهن، خاطر نشان کرد: ذوبآهن تیم بسیار خوبی است که از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و قاعدتا بازی با این تیم در کازرون هم بازی سختی است اما به دلیل میزبانی به نظرم شرایط بهتری داریم.


سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در پایان خاطر نشان کرد: ما با همه تیمهای حاضر در پلی‌آف دیدار کردهایم و باید تاکید کنم که هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. امیدوارم عملکرد خوبی در ادامه داشته باشیم و راهی فینال شویم و در پایان نیز به بهترین عملکرد لیگ را به پایان برسانیم.



لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط