اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1286

سرمربی تیم هندبال مس کرمان: بازیکنانم شایستگی‌های خود را نشان داده‌اند / بازی‌های جذابی در پلی‌آف برگزار خواهد شد

فدراسیون مسابقات

جمعه, 02 اردیبهشت 1401 18:55

سرمربی تیم هندبال مس کرمان می‌گوید بازیکنانش شایستگی‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند و با وجود اینکه حریفشان سپاهان تیمی پرمهره است اما امید دارد تا مقابل رقیب پیروز شود.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان: بازیکنانم شایستگی‌های خود را نشان داده‌اند / بازی‌های جذابی در پلی‌آف برگزار خواهد شد بزرگنمایی

محسن اخگر سرمربی تیم مس کرمان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال، در مورد مصاف تیمش با سپاهان اصفهان در مرحله پلی‌آف لیگ برتر اظهار کرد: مرحله پلی‌آف از حساسیت بالایی برخوردار است و همه تیم‌های حاضر در این مرحله کیفیت بالایی دارند. دیدار مقابل سپاهان دشوار است و البته ما نیز تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه به کار خواهیم بست.


وی افزود: رقابت‌های لیگ برتر این فصل بسیار جذاب و دیدنی بود. برای تیم ما نیز پیروزی مقابل تیم‌های خوب زغال‌سنگ طبس و سپاهان نوین اصفهان بسیار حائز اهمیت بود تا راهی پلی‌آف شویم. تا پیش از مرحله پلی‌آف، امتیازاتی که برای صعود می‌خواستیم را به‌دست آوردیم و در‌ جمع چهار تیم برتر قرار گرفتیم.


اخگر با بیان اينکه در مرحله پلی‌آف رقابت‌های نزدیکی را شاهد خواهیم بود، گفت: در مرحله پلی‌آف بازی‌های جذابی را شاهد خواهیم بود. هر چهار تیم مهره‌های خوبی در ترکیب دارند و ما نیز تلاش خود را برای کسب نتیجه به کار خواهیم بست‌.


وی در‌ مورد آخرین وضعیت مصدومان تیم مس کرمان نیز گفت: دو بازیکن تاثیرگذار تیمم مصدوم هستند و در تلاش هستیم تا حداقل یکی از این بازیکنان شرایط بازی را در پلی‌آف پیدا کند.


سرمربی تیم هندبال مس کرمان با بیان اینکه در مرحله پلی‌آف تیمش راحت‌تر بازی خود را به نمایش می‌گذارد، گفت: در مرحله پلی‌آف مانند مرحله گروهی فشار بر روی بازیکنانم نیست و بازی راحت‌تر و روان‌تری را به نمایش خواهیم گذاشت.


وی تصریح کرد: از نظر مهره و نفرات از دیگر تیم‌های مرحله پلی‌آف پایین‌تر هستیم اما انگیزه زیادی برای تقابل با حریفان داریم. البته علاقه‌مند بودیم در پلی‌آف مقابل ذوب آهن یا شهید شاملی مصاف می‌کردیم، با این حال تلاش ما رسیدن به پیروزی مقابل سپاهان است. در نهایت اگر مقابل سپاهان به پیروزی دست یابیم فرقی ندارد در فینال با کدام تیم بازی می‌کنیم و اگر راهی فینال شویم قهرمان خواهیم شد.


اخگر در مورد شناخت از سپاهان نیز گفت: در دو دیداری که در مرحله گروهی مقابل سپاهان داشتیم شناخت خوبی از این تیم پیدا کردیم. سپاهان تیمی پرمهره و خوب است با این حال امید داریم که بازی اول را در خانه پیروز شویم و در بازی دوم نتیجه را حفظ کنیم.


سرمربی تیم هندبال مس کرمان در پایان خاطرنشان کرد: شکست دادن سپاهان جزو کارهای دشوار و سخت است اما در نهایت با کسب هر نتیجه‌ای هیچ چیزی از ارزش‌های بازیکنانم کم نمی‌شود چرا که آنها پیش از این ارزش‌های خودشان را ثابت کرده بودند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، دیدار رفت تیم‌های سپاهان اصفهان و مس کرمان در مرحله پلی‌آف لیگ برتر هندبال روز ۵ اردیبهشت به میزبانی کرمان برگزار خواهد شد و در مرحله برگشت نیز یازدهم اردیبهشت‌ماه دو تیم در اصفهان به مصاف هم می‌روند.


سپاهان اصفهان با کسب عنوان نخست و مس کرمان با کسب جایگاه چهارم در مرحله گروهی لیگ راهی پلی‌آف لیگ برتر هندبال شدند.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط