اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1719

سرمربی تیم هندبال مس کرمان: بازیکنان جوان دیگر نیمکت‌نشین نیستند/ سطح لیگ برتر امسال بسیار بالاتر از سال‌های گذشته است

فدراسیون مسابقات

سه شنبه, 17 آبان 1401 09:57

سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان می‌گوید حضور بازیکنان جوان در لیگ برتر نشان‌دهنده این است که می‌توانیم در آینده هندبال بهتر و قوی‌تری داشته باشیم.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان: بازیکنان جوان دیگر نیمکت‌نشین نیستند/ سطح لیگ برتر امسال بسیار بالاتر از سال‌های گذشته است بزرگنمایی

حمید صادق شاه‌نشین سرمربی تیم صنعت مس کرمان در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال، در خصوص رقابت‌های لیگ برتر مردان کشور در فصل جاری اظهار کرد: بازیکنان در دیدار هفته پنجم نسبت به بازی‌های قبل، بسیار بهتر بازی کردند و این موضوع نشان‌دهنده این است که تیم ما از لحاظ هماهنگی، تاکتیکی – تکنیکی و بدنسازی به حدی رسیده که می‌توانیم نتایج بهتری پس از این کسب کنیم. در حال حاضر در جایگاه سوم لیگ برتر قرار داریم و امیدوارم که بتوانیم در بازی‌های بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشیم تا بتوانیم جایگاه واقعی خودمان را در جدول پیدا کنیم.


شاه‌نشین با اشاره به جوان‌گرایی صورت گرفته در لیگ، خاطر نشان کرد: بازیکنان جوان باید از طریقی وارد مسابقات شوند، هرچقدر بیشتر مسابقه دهند و بازی کنند، عملکرد و کارایی آن‌ها بهتر خواهد شد. امسال باتوجه به این که 12 تیم در لیگ برتر مردان حضور دارند، بسیاری از بازیکنان جوان به این تیم‌ها راه پیدا کردند.


وی ادامه داد: بسیاری از بازیکنان جوان که در حال حاضر بازی می‌کنند، دیگر نیمکت‌نشین نیستند. سال‌های قبل شاهد بودیم که بازیکن جوان به تیم اضافه می‌شد و دائما روی نیمکت می‌‌نشست یا شرایط تمرینی بود. در حال حاضر این اتفاق افتاده و بازیکنان جوان بیشتر بازی می‌کنند، این نشان می‌دهد که می‌توانیم در آینده هندبال بهتری را داشته باشیم.


سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان اضافه کرد: اوایل لیگ برتر امسال، به دلیل اینکه برخی از تیم‌ها تمریناتشان را دیر شروع کردند، بازی‌ها جذابیت بالایی نداشت، اما هرچقدر تعداد بازی‌ها بیشتر می‌شود و تیم‌ها بیشتر تمرین می‌کنند، بازی‌ها بهتر می‌شود. لیگ برتر مردان تا این لحظه بهتر از سال گذشته بوده و مطمئنا بهتر هم خواهد شد. من مطمئن هستم که امسال در لیگ برتر نتایج شگفت‌انگیزی به دست خواهد آمد.

اخبار مرتبط