اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1285

سرمربی تیم هندبال سپاهان: هدفمان از ابتدا قهرمانی بوده است / همه تیم‌ها کار سختی در پلی‌آف دارند

مسابقات

جمعه, 02 اردیبهشت 1401 14:59

سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان هدف نهایی تیمش را از ابتدای لیگ قهرمانی عنوان کرد و گفت: در مرحله پلی‌آف کار برای همه تیم‌ها دشوار خواهد بود و هر بازی از حساسیت بالایی برخوردار است.

سرمربی تیم هندبال سپاهان: هدفمان از ابتدا قهرمانی بوده است / همه تیم‌ها کار سختی در پلی‌آف دارند بزرگنمایی

مجید رحیمی‌زاده در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال در مورد آخرین شرایط تیمش در مرحله پلی‌آف لیگ برتر اظهار کرد: مرحله پلی‌آف همواره حساسیت بالایی دارد و نمی‌توان گفت چون یک تیم بالای جدول است یا در رده چهارم لزوما قوی‌تر یا ضعیف‌تر است.


وی افزود: در مرحله پلی‌آف باید بهترین تاکتیک را به کار برد و اشتباهات را به حداقل رساند تا به نتیجه رسید. البته به نظرم اگر در این مرحله به‌جای دو مسابقه، سه مسابقه برگزار می‌شد بهتر بود و بازی‌های جذاب‌تری را شاهد بودیم‌. امیدوارم هر تیمی مستحق پیروزی هست راهی مرحله فینال شود.


سرمربی تیم هندبال سپاهان در مورد آخرین شرایط مصدومان تیمش نیز گفت: ما پیش از مرحله پلی‌آف سه مصدوم داشتیم و با تلاش پزشکان هر سه بازیکن شرایط خوبی را پیدا کردند و شرایط بازی را دارند. در هر صورت شرایط ورزش قهرمانی با مصدومیت گره خورده و این شرایط کتمان‌ناپذیر است.


رحیمی‌زاده در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه از تیم حریف شناخت پیدا کرده نیز گفت: در پلی‌آف بازی‌ها حساس‌تر و نزدیک‌تر دنبال می‌شود و به این خاطر که آخرین بازی ما در مرحله گروهی با مس کرمان بوده شناخت خوبی را از نقاط قوت و ضعف این تیم پیدا کردیم‌ و البته حریف نیز همین شناخت را از ما دارد.


رحیمی‌زاده افزود: با مس کرمان دو مرتبه بازی کردیم‌. مس کرمان تیم خوبی است و در هر دو بازی فشار زیادی را به ما آورد. مس کرمان از از تیم‌های ریشه دار لیگ برتر هندبال است و از بازیکنان و مربیان خوبی بهره می‌برد. تلاش می‌کنیم مقابل این تیم کم اشتباه ظاهر شویم و برای پیروزی وارد زمین می‌شویم.


وی در ادامه افزود: مسابقات در مرحله پلی‌آف در بالاترین سطح کیفی برگزار می‌شود و همه تیم‌های حاضر کیفیت بالایی دارند و از بازیکنان خوبی برخوردار هستند.


سرمربی تیم هندبال سپاهان از برگزاری مستمر اردوی تیمش خبر داد و گفت: در حال حاضر هر روز در اردو هستیم. تمرینات خوبی داریم و از پشتیبانی خوبی برخورداریم و تمام تلاش ما رسیدن به فینال است.


وی در پاسخ به این‌ سوال که در صورت راهیابی به فینال ترجیح می‌دهد مقابل کدام تیم مصاف کند، گفت: هدف ما از روز اول قهرمانی بوده است. برای ما فرقی ندارد در فینال مقابل کدام تیم قرار می‌گیریم و قطعا هر تیمی راهی فینال شود مستحق حضور در دیدار نهایی بوده است. 


سرمربی تیم هندبال سپاهان در مورد کیفیت مسابقات لیگ نیز گفت: رقابت‌های لیگ کیفیت خوبی داشت و البته به خاطر تقویم شلوغ و پرفشار فدراسیون برای تیم‌های ملی، این دوره از لیگ کمی بیشتر طول کشید.


رحیمی‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: ما در مرحله نخست به هدف خودمان که صدرنشینی بود دست یافتیم. از بازیکنانم راضی هستیم و البته با توجه به اینکه چند ملی‌پوش در تیم داریم کار برای ما سخت‌تر بود و امیدواریم در ادامه راه به هدف اصلی خودمان که قهرمانی است دست یابیم.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، دیدار رفت تیم‌های سپاهان اصفهان و مس کرمان در مرحله پلی‌آف لیگ برتر هندبال روز ۵ اردیبهشت به میزبانی کرمان برگزار خواهد شد و در مرحله برگشت نیز یازدهم اردیبهشت‌ماه دو تیم در اصفهان به مصاف هم می‌روند.


سپاهان اصفهان با کسب عنوان نخست و مس کرمان با کسب جایگاه چهارم در مرحله گروهی لیگ راهی پلی‌آف لیگ برتر هندبال شدند

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط