اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1252

سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین: تیمم جسورانه بازی کرد / سال آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن داریم

مسابقات

پنجشنبه, 25 فروردین 1401 01:09

سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین می‌گوید بازیکنان جوان تیمش جسورانه بازی کردند و در سال آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت.

سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین: تیمم جسورانه بازی کرد / سال آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن داریم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، شهداد مرتجی سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: استراتژی ما بر این بود که در نیمه اول سپاهان نوین را کنترل کرده و سرعت بازیکنان را به حداقل برسانیم و خوشبختانه موفق بودیم. متاسفانه تعدادی از توپ‌های تک به تک ما در نیمه اول نافرجام ماند و با ۳ اختلاف امتیاز نیمه را به پایان رساندیم.


در نیمه دوم با دفاع ۵ بر یک سعی داشتیم به بازی سرعت بیشتری بدهیم و فشار بازیکنان پخش‌کننده سپاهان را از دوش بازیکنان خود برداریم که خوشبختانه در این تغییر تاکتیک موفق بودیم.


مرتجی ادامه داد: از بازیکنان خود تشکر می‌کنم. آن‌ها همه تلاش خود را به کار گرفتند اگر چه به‌خاطر مصدومیت‌ها و کارت‌قرمزها، ما امروز با ۴۰درصد بازیکنان خود در زمین بودیم؛ اما بازیکنان جوان ما بسیار جسورانه بازی کردند و خلاء‌های موجود را حدالامکان پوشش دادند.


سرمربی سپاهان نوین اضافه کرد: اشتباهاتی ناشی از کم‌تجربگی رخ داد ولی من از عملکردشان بسیار راضی بودم و تشکر می‌کنم که توانستیم در مقابل تیم خوب ذوب‌آهن به تساوی برسیم. بازیکنان ما با توجه به اینکه امسال اولین تجربه حضور در بازی‌های لیگ را داشتند، در تمامی رویداد‌ها خوش درخشیدند.


از حمایت‌های باشگاه نیز بی‌نهایت سپاسگزارم و اطمینان دارم سپاهان نوین در سال آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت.


وی در پایان صحبت‌ها افزود: اگر امروز ۴ بازیکن اصلی من روی نیکمت نبودند بدون شک سپاهان تیم چهارم لیگ بود ولی ما دچار بدشانسی شدیم و زمان کافی جهت هماهنگی لازم را نداشتیم و رتبه پنجم هم برای ما بسیار ارزشمند خواهد بود.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط