اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1714

سرمربی تیم هندبال سپاهان: شاهد حضور تیم‌های جوان در لیگ برتر هستیم / نتایج بازی‌ها قابل پیش‌بینی نیستند

فدراسیون اطلاع رسانی

یکشنبه, 15 آبان 1401 12:12

سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان می‌گوید امسال در لیگ برتر شاهد حضور تیم‌های جوان هستیم که بسیار خوب بازی می‌کنند و باید تاکید کنم هندبال پیشرفت خوبی داشته و همه بازیکنان با دانش و تکنیک بازی می‌کنند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان: شاهد حضور تیم‌های جوان در لیگ برتر هستیم / نتایج بازی‌ها قابل پیش‌بینی نیستند بزرگنمایی

مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال، در خصوص رقابت‌های لیگ برتر مردان ایران اظهار کرد: سپاهان در حال حاضر شرایط خوبی دارد، چند تن از بازیکنان ما دچار مصدومیت شدند و تا 3 هفته آن‌ها را در ترکیب نداریم، اما بازیکنان دیگر از نظر بدنی آماده هستند. در کل تیم ما به 70 درصد آمادگی خود رسیده است و انشاالله در آینده شرایط بهتری خواهیم داشت. 



وی ادامه داد: تا به این مرحله از لیگ بازیکنان ما بسیار خوب بازی کرده‌اند. امسال در لیگ برتر شاهد حضور تیم‌های جوان هستیم که بازی‌ها خوبی را ارائه می‌دهند. هفته گذشته مقابل تیم گیتی پسند که امسال به لیگ برتر راه پیدا کرده بازی کردیم و این تیم توانست بسیار خوب مقابل ما ظاهر شود.


وی به کیفیت بالای دیدارهای لیگ برتر اشاره کرد و افزود: این هفته در اصفهان نیز یک بازی دیگر بین هوانیروز و تیم خوب شهید شاملی کازرون برگزار شد که از کیفیت بالایی برخوردار بود. امسال در لیگ برتر می‌بینیم که هیچ تیمی از پیش باخته نیست، این مسئله نشان دهنده‌ این است که هندبال هر روز رشد و پویایی پیدا می‌کند. هم مربیان و هم بازیکنان خود را به‌روز کرده‌اند و نتیجه آن افتخاراتی است که سال گذشته در فدراسیون به‌دست آوردیم و تیم‌های برتر همه رده‌ها به مسابقات جهانی راه پیدا کردند.


رحیمی‌زاده با تاکید بر غیرقابل پیش‌بینی بودن نتایج مسابقات لیگ برتر، اضافه کرد: در حال حاضر هیچ تیمی نمی‌تواند ادعا کند که در همه بازی‌های پیش‌رو پیروز خواهد بود یا قهرمان لیگ برتر می‎شود. هیچ تیمی قابل پیش‌بینی نیست، هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. نمی‌توانیم بگوییم یک تیم چون در پایین جدول قرار دارد، ضعیف است یا یک تیم اگر در صدر جدول قرار دارد، قوی است. هفته گذشته ما مقابل تیم پیکان خراسان بازی داشتیم و با اینکه از نظر امتیازی پایین جدول قرار دارند اما مقابل ما بسیار خوب ظاهر شدند.


سرمربی تیم هدنبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان اذعان کرد: هر تیم احترام خودش را دارد و نمی‌توانیم بگوییم کدام تیم پیروز میدان خواهد شد. هر تیمی که بیشتر و بهتر کار کند و از شرایط بهتری برخوردار باشد، می‌توانیم روی کاغذ بگوییم که این تیم شانس بیشتری دارد، اما نمی‌توان از پیش تعیین کرد که حتما تیمی که قوی‌تر است، قهرمان خواهد شد.


او در پایان به پیشرفت هندبال ایران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه هندبال ایران بسیار پیشرفت کرده و همه بازیکنان با دانش و تکنیک بازی می‌کنند، به همین دلیل هیچ دیداری قابل پیش بینی نیست و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط