اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1332

سرمربی تیم هندبال سپاهان: در بازی بعدی شرایط دشواری داریم / حریف چیزی برای از دست دادن ندارد

مسابقات

شنبه, 17 اردیبهشت 1401 18:04

سرمربی تیم هندبال سپاهان معتقد است در بازی بعدی تیمش فشار بیشتری را تحمل خواهد کرد و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون برای پیروزی به میدان خواهد آمد.

سرمربی تیم هندبال سپاهان: در بازی بعدی شرایط دشواری داریم / حریف چیزی برای از دست دادن ندارد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال،  مجید رحیمی‌زاده پس از پیروزی تیمش در دیدار نخست فینال لیگ برتر هندبال ایران مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون اظهار کرد: دیدارهای فینال همواره از حساسیت‌ها و تنش‌های زیادی برخوردار است و تیم‌ها هرچه در توان دارند در این بازی می‌گذارند. حساسیت بالای بازی سبب شد تا بازی پایاپای پیش برود اما در نهایت تیمی موفق خواهد شد که بتواند استرس خود را کنترل کند و آنالیز خوبی از حریف داشته باشد.


وی افزود: با وجود شرایط دشوار در این بازی در نهایت موفق شدیم پیروز میدان شویم. بازیکنانم عملکرد خوبی در این دیدار داشتند و حدود یک ماه می‌شود که در اردوی آماده‌سازی تمرینات پرفشاری را سپری می‌کنیم و در طول روز دو نوبت تمرین می‌کنیم. قطعا روز دوشنبه بازی دشوارتری را در پیش داریم و مهلت زیادی برای تغییر تاکتیک تیمی نداریم.


سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: در بازی بعدی شرایط بسیار سخت‌تر خواهد بود و حریف با تمام توان به میدان می‌آید و فشاری زیادی را بر تیم ما می‌آورد. مطمئنا تیمی پیروز دیدار بعدی خواهد بود که آنالیز بهتری از حریف داشته باشد و حریف ما نیز چیزی برای از دست دادن ندارد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم سپاهان اصفهان در نخستین دیدار فینال لیگ برتر با نتیجه ۲۳ بر ۱۹ نیروی زمینی شهید شاملی کازرون را شکست داد.


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط