اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1325

سرمربی تیم هندبال سپاهان: تقابل زیبایی در فینال رقم می‌خورد / امیدوارم هر تیمی مستحق برد است، قهرمانی شود

مسابقات گفت‌و‌گو

سه شنبه, 13 اردیبهشت 1401 14:09

سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان می‌گوید دیدار فینال لیگ برتر بازی جذابی خواهد بود و امیدوار است هر تیمی مستحق پیروزی است قهرمان لیگ شود.

سرمربی تیم هندبال سپاهان: تقابل زیبایی در فینال رقم می‌خورد / امیدوارم هر تیمی مستحق برد است، قهرمانی شود بزرگنمایی

مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان پس از پیروزی تیمش مقابل مس کرمان و راهیابی به فینال لیگ برتر در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال، اظهار کرد: دیدار مقابل مس کرمان تقابل نزدیکی و جذابی بود و می‌دانستیم حریف بهترین عملکرد خود را به نمایش خواهد گذاشت و همان طور که ما آنالیز خوبی از حریف داشتیم، آنها هم تیم ما را به خوبی آنالیز کرده بودند.


وی در ادامه به بازی رفت دو تیم اشاره کرد و گفت: مس کرمان از تیم‌های خوب و ریشه‌دار هندبال ایران است و سرمربی فهیمی دارد. در دیدار رفت وقفه‌هایی در طول بازی رخ داد و این برای تیمی که نتیجه بازی را در اختیار دارد و پیش افتاده خوب نیست. در دیدار رفت سه بار بازی دچار وقفه شد و این وقفه‌ها برای تیم ما مشکل آفرین بود.


رحیمی‌زاده افزود: با تمام احترامی که برای حریف قائل هستم اما باید بگویم از شرایط بازی رفت گله‌مند هستم و حتی در یک هفته پس از بازی رفت نیز چیزی نگفتم و سکوت کردم. با این حال در بازی برگشت عملکرد ما در زمین نشان دهنده بازی خوب تیم ما بود و موفق شدیم با اختلاف خوبی به پیروزی دست پیدا کنیم.


سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان در مورد مصاف با شهید شاملی کازرون در فنیال نیز خاطر نشان کرد: تقابل با تیم شهید شاملی در فینال بسیار سخت است. این تیم سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده و مطمئنم مصاف زیبایی را در فینال شاهد خواهیم بود. امیدوارم شاهد هندبال زیبا و به دور از هر گونه حواشی باشیم و در انتها نیز هر تیمی که مستحق پیروزی است قهرمان لیگ برتر شود. 


به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و سپاهان اصفهان روزهای ۱۷ و ۱۹ اردیبهشت‌ماه فینال رقابت‌های لیگ برتر هندبال ایران را برگزار می‌کنند.
لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط