اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1301

سرمربی تیم هندبال سپاهان: تقابل با مس بسیار پرفشار و سنگین بود

مسابقات

سه شنبه, 06 اردیبهشت 1401 18:11

سرمربی تیم هندبال سپاهان می‌گوید تقابل با مس کرمان یک تقابل نزدیک و پرفشار بود اما در نهایت شاگردانش با عملکردی بهتر موفق به کسب نتیجه شدند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان: تقابل با مس بسیار پرفشار و سنگین بود بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجید رحیمی زاده سرمربی تیم سپاهان اصفهان پس از پیروزی شاگردانش در مقابل مس کرمان اظهار کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌شد بازی سنگینی را شاهد بودیم و البته در تمرینات وقتی با بازیکنانم صحبت میکردم انتظار اینچنین بازی را داشتیم .


وی افزود: در مرحله پلی آف هر تیمی هر چه در توان دارد به نمایش میگذارد و تمامی توان تیم‌ها برای بردن است. ما نیز تمامی تلاش خود را برای پیروزی به کار بستیم و در نهایت نیز مقابل حریف نتیجه را به نفع خود به اتمام رساندیم.


رحیمی زاده با اشاره به عملکرد بازیکنان حریف اظهار کرد: عملکرد خوبی را از تیم مس کرمان شاهد بودیم و توانستند دقایقی بر ما فشار بیاورند. بازی بسیار پایاپای دنبال شد و ما در دقایق پایانی توانستیم با یک گل اختلاف پیروز میدان شویم.


سرمربی تیم هندبال سپاهان در پایان افزود: برای این بازی خوب به تیم مس کرمان تبریک می‌گویم. بازی نزدیکی را دیدیم و امیدوارم در بازی برگشت نیز شاهد یک تقابل جذاب میان دو تیم باشیم.


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط