اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1254

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن: مصدومیت بازیکنانم به عملکرد تیم لطمه وارد کرد

مسابقات

پنجشنبه, 25 فروردین 1401 01:21

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان می‌گوید مصدومیت بازیکنانش به عملکرد تیمش لطمه وارد کرده است. 

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن: مصدومیت بازیکنانم به عملکرد تیم لطمه وارد کرد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، حمید صادقی شاه نشین سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان پس از تساوی مقابل سپاهان نوین گفت: بازی آن گونه که می‌خواستیم پیش نرفت و نتیجه مطلوب برای ما حاصل نشد. مشکلات ناشی از آسیب‌ها و مصدومیت‌های بازیکنانمان به ما لطمه زده است. تعداد بازیکنان مصدوم ما زیاد است و بازیکنان باقیمانده به شدت تحت فشار هستند که منجر شده چنین بازی‌هایی را نظاره‌گر باشیم.


سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان در خصوص وضعیت بازی مقابل سپاهان نوین اضافه کرد: تاکتیک‌های ما مواردی بود که به‌خوبی اجرا نشد. بازیکنان ما برنامه‌های حمله و دفاع را آنگونه که باید اجرا نکردند و ما هماهنگی کافی در دفاع و حمله را نداشتیم.


وی در پایان صحبت‌ها افزود: ما در هر صورت تیم سوم جدول هستیم اما امیدوارم در دیدار بعدی مقابل ستارگان دشتستان نتیجه خوبی بگیریم تا بتوانیم به پلی‌آف برسیم.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط