اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1300

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن: در دیدار برگشت جبران خواهیم کرد / تمام تلاش ما رسیدن به فینال است

مسابقات

سه شنبه, 06 اردیبهشت 1401 18:02

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان معتقد است با وجود شکست در دیدار رفت مرحله پلی‌آف تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا در دور برگشت با پیروزی مقابل نیروی زمینی شهید شاملی به فینال راه یابد.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن: در دیدار برگشت جبران خواهیم کرد / تمام تلاش ما رسیدن به فینال است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، حمید صادق شاه نشین سرمربی تیم هندبال ذوب آهن در مورد دیدار مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در پلی‌آف لیگ برتر و شکست در این دیدار اظهار کرد: بازیکنانم از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی در نیمه اول موارد را به خوبی اجرا کردند. در دقایقی از بازی عقب افتادیم، اما به بازی بازگشتیم و توانستیم یک بازی خوب به نمایش بگذاریم.


وی افزود: در ابتدای نیمه دوم بازی را خوب آغاز نکردیم و بر اساس آنچه که انتظار داشتم بازی پیش نرفت. بهترین چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما به خودمان باختیم و از فرصت‌های به دست آمده نتوانستیم استفاده کنیم. با این حال امیدوارم بتوانیم در بازی برگشت جبران نماییم.


سرمربی تیم هندبال ذوب آهن خاطر نشان کرد: ما بازی را با دو اختلاف باختیم و در بازی برگشت امیدوار به جبران هستیم و اگر در کازرون با نتیجه بالای ۲ اختلاف حریف را شکست بدهیم به فینال راه پیدا می‌کنیم.


وی با اشاره به فشار بازی برگشت در کازرون افزود: در بازی برگشت هر دو تیم تمام تلاش خود را خواهند کرد و حریف ما نیز برای پیروزی وارد زمین خواهد شد و به همین خاطر شاهد بازی نزدیکتری در مرحله برگشت خواهیم بود.


صادق شاه نشین در پایان گفت: ما ابتدا باید تلاش کنیم به فینال راه پیدا کنیم و از حالا تمامی فکر ما ارائه یک بازی خوب و رسیدن به فینال لیگ برتر است.


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط